درباره غلات آمریکایی

بسم الله الرحمن الرحیم - فرض کنید که همانگونه که برخی دوستان اسنادی از رسانه ها منتشر کرده اند ما قبلاً از آمریکا سویا و غلات خریداری می کردیم و این چیز جدید و مهمی نیست - فرض کنید که کیفیت غلات آمریکا بهترین باشد- فرض کنید از نظر قیمت هم غلات آمریکایی خیلی ارزان است- فرض کنید آنچه بعضی ها در مورد آلودگی و تراریخته بودن محصولات کشاورزی آمریکا هشدار داده اند، اصلا صحت نداشته باشد.- فرض کنید خرید از آمریکا هیچ وابستگی در مواد غذایی استراتژیک به دشمن خبیث و مکار ایجاد نمی کنداما سوال اینجاست مگر در شروط ایران قرار نبود که پولهای بلوکه شده را به ایران برگردانند؟ کجا قرار بود دارایی های ما طبق نظر دشمن هزینه شود؟ کجا قرار بود به جای پول به ما مواد غذایی در انبار مانده ی آمریکایی ها را بدهند؟ آیا این نوعی وادادگی در مقابل دشمن نیست؟
22:38 - 5 تیر 1405

1 بازنشر4 واکنش
34٫2k بازدید



4 پاسخ

@Doranma2 ساعت پیش
در پاسخ به
دقیقا شاه هم تو سر کشاورزان ایرانی زد با واردات محصولات کشاورزی از خارج

@user175914347221 ساعت پیش
در پاسخ به
دوست عزیزلطف آب به آسیاب دشمن مریز و گندمشان را پر بار تر نکن، بگذار مسئولان و رهبر جامعه تصمیم بگیرند، برای هر چیزی که هنوز به آن یقین ندارید ان قلت نیاور، تابع رهبر باش،

@user17090999825250165431 ساعت پیش
در پاسخ به
احسنت

تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
@Lync71 ساعت پیش
درود بر شما. لطفا چند خطی هم درمورد موضوعات زیر بنویسید:- غذا؛ سلاح ژئوپلیتیک، نه کالای تجاری- تاثیرات منفی واردات غلات از کشورهای خارجی بر استقلال و خودکفایی کشور در تولید غلات و امنیت- نتیجه وابستگی غذایی به کشورهای بیگانه در طول تاریخ