کم کم دلیلِ «علی الاصول» آشکار می شود

بسم الله الرحمن الرحیم آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج بیانیه مشترک و مفصلی داده اند که شامل چند نکته است:آمریکا در این بیانیه بر تعهد پایدار خود به امنیت شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرد(یعنی تداوم حضور نظامی در کشورهای منطقه برخلاف شروط تفاهمنامه)کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز بر تعهد خود به مشارکت استراتژیک با ایالات متحده تاکید کردند(یعنی زمین و هوا و دریایشان را در اختیار آمریکا می گذارند)حاشیه نشین های خلیج فارس برای ایران در زمینه هسته ای نیز تعیین تکلیف کرده و بر جلوگیری از توسعه و دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای تاکید کردند(همان موضوعی که رهبرمان طرح آن را با دشمن منع کردند)در این بیانیه هرگونه کنترل و مدیریت تردد شناورها در تنگه هرمز و هرگونه دریافت هزینه را نفی کردند(بر خلاف شروط ایران و حتی بر خلاف تفاهمنامه)آمریکا و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس پا را فراتر گذاشته و با کمال گستاخی اعلام کرده‌اند که: «صلح و امنیت پایدار منطقه‌ای نیازمند پاسخ‌گویی ایران درباره مسائل مختلف از جمله موشک‌های بالستیک، پهپادها و حمایت این کشور از گروه‌های نیابتی در منطقه است.»شاید باور نکنید اما علی رغم جنگ تحمیلی آمریکا با همکاری مستقیم کشورهای منطقه، آنها در بیانیه تصریح کرده اند که: همکاری اقتصادی با ایران منوط به توقف رفتارهای بی‌ثبات‌کننده و ایجاد شرایط لازم برای تعامل اقتصادی است.در مورد لبنان نیز در بیانیه مذکور از پیوند میان مسئله لبنان با ایران با کنایه برحذر داشته و خواستار خلع سلاح حزب الله شده اند (بر خلاف تفاهمنامه)آنها از تلاشهای دولت جدید عراق برای خلع سلاح گروه های مقاومت نیز حمایت کردند
پ ن : با توجه به امضای این بیانیه توسط وزیر خارجه آمریکا و مغایرت روشن و بدیهی مفاد آن با تفاهمنامه، باید دید واکنش ایران چه خواهد بود. بی شک نتیجه هرگونه نرمش در مقابل دشمن، موجب سرکشی و زیاده خواهی خواهد بود . باید محکم به دهان آمریکا و نوکران منطقه‌ای اش زدبا این رفتارهای دشمن ، گویا کم کم جمله رهبر معظم انقلاب امام مجتبی خامنه‌ای (که فرمودند علی الاصول نظر دیگری داشتم)، بیشتر روشن می شود. الله اعلم
14:17 - 5 تیر 1405

2 بازنشر7 واکنش
38٫6k بازدید



6 پاسخ

@Hando14 ساعت پیش
در پاسخ به
مانده تا عمق ابعاد فرمایش رهبری آشکار شودمرگ بر ضد ولایت فقیهمرگ بر جریان نفوذمرگ بر آمریکامرگ براسرائیلمرگ بر دشمنان خدا

@user17091016823047915872 ساعت پیش
در پاسخ به
های های

تصویر نمایه‌ی ‌حامد عظیم نژاد‌
@H_Azimnezhad1 ساعت پیش
در پاسخ به
مطمئن باشیم و حتما همه هستیم که به گفته آقای شهیدمون عقب نشینی غیر استراتژیک عقوبت الهی رو در پی داره 😡 خدا خودش کمک کنه

@user17091015739850077361 ساعت پیش
امیدواریم هرچه زودتر امید واهی غرب پرستان و وفاق، به ناامیدی مبدل شود و بیش از این ملت ایران را تحقیر نکنند

تصویر نمایه‌ی ‌پاینده باد جمهوری اسلامی ایران‌
@user17091000409340126901 ساعت پیش
در پاسخ به
به نظر بنده، ایران باید رسماً بانک اهدافش را در تمامی کشورک های جنوب خلیج فارس و در رژیم اشغالگر در صورت اولین حمله و یا احساس حرکات لجستیک دشمن به صورت حمله ی پیشدستانه اعلام کند و در صورت کوچک ترین تحریک دشمن به آن عمل کند.

@user17091000641600739061 ساعت پیش
در پاسخ به
اگر وسط جنگ دو تا توله سگ امارات میزدیم اینجوری نمی شد