ککاربر عادی@Iraniiiiii • 21 اسفند 1404در پاسخ به @NargesJafariپس خبریه برنامه دارن و میخوان بیان بگیرند! ما که دسترسی به نت نداریم!!! #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد #اینترنت #جنگ
@Iraniiiiii • 21 اسفند 1404