من به عموم گفتم.انقدر تو بیخبری میمونیم تا درمونو بزنن باز کنیم ببینیم سرباز پشت دره.اصلا معلوم نی چی ب چیه ! از استرس داریم میمیریم
ک
کاربر عادی

@Iraniiiiii  •  21 اسفند 1404

در پاسخ به
پس خبریه برنامه دارن و میخوان بیان بگیرند! ما که دسترسی به نت نداریم!!! #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد #اینترنت #جنگ
15:27 - 21 اسفند 1404

1 واکنش
28 بازدید