26 اردیبهشت 1405

پای خودروی ملی به بم باز شد

یکی از بنیانگذاران یک‌شرکت خودرویی گفت: نخستین خودروی ملی در بم از سال آینده تولید می‌شود .
الان مرعشی در دولت/حکومت چه سمتی دارد که سیمکارت بدون فیلتر بهش دادند؟
22:02 - 26 اردیبهشت 1405

35 واکنش
7188 بازدید