20 فروردین 1405

چرا باید به نقض آتش‌بس جواب دهیم

۷ MB
طبق گفته جناب قالیباف و جناب قاآنی و فرمانده سپاه و فرمانده هوا فضا در موارد متعددی آتش بس را رژیم و آمریکا نقض کرده اند نتیجتا مذاکره و آتش بس بعد از پایان کامل مراسم کنسله
17:28 - 20 فروردین 1405

6 واکنش
1004 بازدید