فاطمه زبردست
@Fatemeh_zebardast
20 فروردین 1405
چرا باید به نقض آتشبس جواب دهیم
01:26
۷ MB
8
3
18
3
133٫5k
سید علی
@Seyyedalikhorasani
طبق گفته جناب قالیباف و جناب قاآنی و فرمانده سپاه و فرمانده هوا فضا در موارد متعددی آتش بس را رژیم و آمریکا نقض کرده اند نتیجتا مذاکره و آتش بس بعد از پایان کامل مراسم کنسله
17:28 - 20 فروردین 1405
6
واکنش
1004
بازدید
در پاسخ به
@Seyyedalikhorasani
و
@Multimedia
و
@Fatemeh_zebardast