@user170910061377280494710 اردیبهشت 1405در پاسخ به وتا اون موقع اگه از گشنگی گوشیتو نفروختی نون خشک بخری بیا بازم برامون از تحلیلهای زیبات بگو
@Dehlavie10 اردیبهشت 1405در پاسخ به وسید جان قصد بی ادبی ندارم اگر براتون مشکلی نیست دوست دارم بدونم در کدوم دهه از زندگیتون هستید و حدودا چند سال دارید.
@Abbasam10 اردیبهشت 1405در پاسخ به وتمام این فشار هایی که روی غرب اومد با نصف شدن تواید نفت کشور های خلیج فارس هستش هنوز پنجاه درصد ظرفیت از ینبع و فجیره داره خارج میشه اون لوله های لعنتی رو باید ترکوند