10 اردیبهشت 1405

سقوط آزاد ذخایر بنزین آمریکا در جنگ ایران

تازه‌ترین آمار سازمان اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد ذخایر دیزل، بنزین و حتی نفت استراتژیک این کشور در تنهایک هفته به طور بی‌سابقه‌ای کاهش یافته است.
حالا فکرشو بکن فجیره و ینبع رو بزنیمباب المندب رو هم ببندیمصددرصد با ماجراجویی بعدی ترامپ تو منطقه این اتفاقات میفته و ترامپ عملا دودستی گور سیاسی خودش رو خواهد کندبنزین با قیمت دو برابری و هزینه ی جنگ روزافزون و سقوط ازاد پترودولار
13:44 - 10 اردیبهشت 1405

48 واکنش
5008 بازدید



4 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌نع یم‌
@Naiiim10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
آمریکا واردکننده نفت نیست، صادرکنندش هست.

@user170910061377280494710 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تا اون موقع اگه از گشنگی گوشیتو نفروختی نون خشک بخری بیا بازم برامون از تحلیل‌های زیبات بگو

تصویر نمایه‌ی ‌بی‌سیم‌چی شهید چمران‌
@Dehlavie10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
سید جان قصد بی ادبی ندارم اگر براتون مشکلی نیست دوست دارم بدونم در کدوم دهه از زندگیتون هستید و حدودا چند سال دارید.

تصویر نمایه‌ی ‌Abbasam‌
@Abbasam10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تمام این فشار هایی که روی غرب اومد با نصف شدن تواید نفت کشور های خلیج فارس هستش هنوز پنجاه درصد ظرفیت از ینبع و فجیره داره خارج میشه اون لوله های لعنتی رو باید ترکوند