خب اینکه کاری نداره، هرکی استارلینک داره رو اعدام کنید در حد ۱۰ نفر کافیهبقیه رو بهشون به هفته فرصت بدید میان تحویل میدندیگه بعدش هر کی تحویل نداد اعدام کنید باز
@Vatanparast_sabour14 خرداد 1405در پاسخ بهخب اینکه کاری نداره، هرکی استارلینک داره رو اعدام کنید در حد ۱۰ نفر کافیهبقیه رو بهشون به هفته فرصت بدید میان تحویل میدندیگه بعدش هر کی تحویل نداد اعدام کنید باز
@Soutkeeper14 خرداد 1405در پاسخ بهخب چرا نت ما رو بستید پس؟..بعدشم تو همین اینترنت سرچ کنید پهباد ها خودشون مستقیم به ماهواره متصل میشن نیازی به ترمینال زمینی نیست! الان خطوط هوایی درجه یک جهان ماهواره استارلینک دارن به عنوان آپشن توی پروازهاشون .. ضمنا اصلا درستحرفتون..نت رو درست کنید هرکس استارلینک داشت جاسوسه
@Alirezarezaei1214 خرداد 1405امریکا از هر ابزاری در جهت منافع سیاسی اش استفاده می کنند.تا دیروز ظاهر را حفظ میکردند اما اکنون بی پرده کار می کنند.استارلینک در پوشش سرویس اینترنت تجاری اما یک ابزار کاملا با کارکرد نظامی استاینستاگرام هم در پوشش شبکه اجتماعی، کارکرد سیاسی و نظامی را از طریق دریافت دیتا انجام می دهندو..
@Alirezarezaei1214 خرداد 1405در پاسخ بهاین خبر کارکرد نظامی استاراینک در ایران را رویترز زدهاگر یک رسانه داخلی زده بود هزار انگ به او میزدند و کسی قبول نمی کرد.تصویر غلطی ساخته اند که هشدار نسبت به استارلینک یا پلتفرم های امریکایی و نت، فقط سیاسی و با هدف سانسور و مثل برخوردها نا موجه قبلی با دیش ماهواره است!تهدید را درست بشناسیم
@Alirezarezaei1214 خرداد 1405یکی از قراردادهای آشکار همکاری استارلینک با پنتاگوندر زمینه رهگیری موشک هابا استفاده از تجهیزات با کاربرد دوگانهhttps://www.reuters.com/business/aerospace-defense/musks-spacex-wins-pentagon-award-missile-tracking-satellites-2020-10-05/
@Alirezarezaei1214 خرداد 1405در پاسخ بهقرار داد استارلینک با نیروی فضایی تازه تاسیس ترامپبرای اهداف هوابردروشی بسیار ارزانتر از سامانه های تات و پاتریوت برای ضربه به ایرانhttps://www.reuters.com/science/us-space-force-awards-spacex-416-billion-deal-2026-05-29/
@Alirezarezaei1214 خرداد 1405قرارداد استارلینک با پنتاگون برای ایجاد بک بون اطلاعات و دسترسی بلادرنگ پنتاگون به آنhttps://arstechnica.com/space/2026/05/us-space-force-confirms-spacex-will-build-sensor-to-shooter-targeting-network/
@user170910041277712659814 خرداد 1405در پاسخ بهجریمه سنگین بزارید هرکس استارلینک داشته باشه ۱ ملیارد تومن جریمه میشه و هرکس فروشنده باشه ۳۰ ملیارد تومن جریمه میشه چهارتارو هم جریمه کنید ببینید دیگه کسی استفاده میکنه یا نه
@AlirezaZieglari14 خرداد 1405در پاسخ بهمسلما اینگونه است! مگر می شود انها از شرکت هایی چون سیسکو و پروتکل های وضع شده ان به نفع خود استفاده نکنند! کسیکه بگوید چنین نیست یا سواد و دانش این کار را ندارد و یا غرضی دارد!
@Pouyahajian14 خرداد 1405در پاسخ بهکلا قوه قضاییه کشور بازدارنده نیست و بسیار فشل ه،نیازمند تحول اساسی ه.یکپارچه سازی اطلاعات، بانکی، خودرو، ملک، شرکت و ...واجبه.تعیین جریمه های بازدارنده برای جرم های حتی کوچک و نوشته شدن در سو سابقه، باعث بازدارندگی و کاهش جرم میشه. کلا قوه قضاییه رویکردش بازدارندگی نیست
@ResaneMeliRadio14 خرداد 1405سلام...یکی از باگهای امنیتی ما که تا حدودی رفع شداستفاده کردن از سیستم های شرکت زیمنس در تجهیزات مخابراتی ایران بود که تا حدودی اونارو با هوآوی و شیائومی ، جایگزین کردند!البته از نظر من ، هرچند کشور چین به نسبت آنبلوک غرب و آمریکا ، قابل اعتمادتر هست!☆ اماتجهزات مخابراتی باید بومی باشه!
@ResaneMeliRadio14 خرداد 1405در پاسخ بهیک عده سوال کردند ، پس چرا در جاهای دیگریاز دنیا و کشورهای دیگه ، مشکلی ندارند...جواب این هست :در دنیای کنونی ، کشورها بر سه دسته هستند :۱. متحد آمریکا هستند : مثل کل اروپا !!!۲. نوکر آمریکا هستند : مثل اعراب و ژاپن و...۳. مستقل هستند : فقط روسیه ، چین ، ایران.این مورد سوم خط قرمز آمریکاست!
@Musawi14 خرداد 1405در پاسخ بهایلان ماسک چندین بار تویت کرده که سیستم Starlink ستون فقرات ارتش اوکراین استگفته بود اگر آن را متوقف کنیم، خط مقدم آنها به طور کامل فرو خواهد پاشید 🤷🏻♂️یه بار هم تویت زده که Starlink در برابر حملات سایبری روسها ایستادگی کرده و همچنان به فعالیت ادامه میدهد
@user17695413156614 خرداد 1405در پاسخ بهایلان ماسک سعی میکنه نقش مؤثری در جنگ با ایران داشته باشه که بعدا بتونه امتیازاتش استفاده کنه، تنها راه بازدارندگی در مقابل این تخمه شیطان تهدید جانی معتبر شخص خودش و فرزندانش است.
@Hgkkkm14 خرداد 1405در پاسخ بهاستارلینک با برنامههای توسعهای که برای دسترسی آسان و پایدار در سراسر جهان دارد به تدریج فراگیر شده و مخابرات و اپراتورها را از دور خارج میکند و البته کنترل اینترنت رو از دست همه دولتها و مسئولان خارج میکند.
@user17753836435114 خرداد 1405در پاسخ بههر چه سریع تر با پهباد های دید در شب و اسکن خودکار استارلبنک توسط پهباد بر روی شهرها و روستا ها کلیه استارلینک ها رو جمع آوری و دارندگان استارلینک باید حداقل حبس ۱۰ تا ۲۰ سال یا حبس ابد و اعدام محکوم شوند تا کشور دچار خسارت سنگین تری نشده ،لطفا سریع تر جمع آوری شود
@irani1114 خرداد 1405در پاسخ بهسلام و درود یکی از راه حل به حداقل رساندن استفاده از این شبکه :۱ التیماتوم زمانی برای تحویل دستگاه تا تاریخ مشخص و پس از آن اعلام جرم ضد منافع ملی تنبیه مالی..مانند مسدود کردن حساب های شخص...جریمه ۵۰۰ میلیونی تا ۱ میلیارد...زندانی ۲ تعیین جایزه مشخص برای افرادی که به لو رفتن و کشف این دستگاه برا
@user17687764873214 خرداد 1405در پاسخ بههرکی #استارلینک داره اعدامهرکی استارلینک میخواد اعدامهرکی به استارلینک فکر میکنه اعدامهرکی همسایش استارلینک داره اعدامهرکی تو شهرشون استارلینک هست اعدامحتی منی که میگم استارلینک اعدامبمنیویایتینتیحصخیس
@user17684710227514 خرداد 1405در پاسخ بهکامنتها رو میخونی فقط میگند اعدام انگار بین داعش و طالبان زندگی میکنیم خدایا مارو از احمق ها حفظ بفرما