این چه وضعشه؟وزارت ارتباطات به جای این حاشیهها اینترنت رو وصل کنه
@Mahsa_esfandiari765 بهمن 1404در پاسخ بهاین چه وضعشه؟وزارت ارتباطات به جای این حاشیهها اینترنت رو وصل کنه
@Noori13685 بهمن 1404در پاسخ بهکاش وزارت ارتباطات بجای این مسخره بازیا این اینترنتو وصل کنه کارامون مونده خسته شدیم به خدا میایم جلو وزارت میشینیم ولتون نمیکنیما
@M_mohamadi5 بهمن 1404در پاسخ بهمسخرهشو دراوردنا. یه کی نیس به این وزارتخونه بگه عوض این کارها برو بشین کارتو انجام بده مردم همه لنگ موندن از کار کاسبی افتادیم
@HabibehAlimardani5 بهمن 1404در پاسخ بهبابا تروخدا اینترنتو وصل کنید، مردم گرفتارن، کارامون مونده😢😢
@amirsoleimani5 بهمن 1404در پاسخ بههیچ مشکل فنی وجود نداره تصمیم کاملاً امنیتی و از سمت سیاسیون انجام شده و تا زمانی که تکلیف درگیری با آمریکا روشن نشه این موش و گربه ادامه داره #اینترنت
@M_mohamadi5 بهمن 1404در پاسخ بهخودشون پشت میزشون نشستن حقوقشون سر ماه واریز میشه اونوقت عوض کار کردن فقط بیانیه میده. روز اول یه بیانیه داده ک مراجع امنیتی گفتن قطع کنید و والسلام بعد ۱۷ روز اومده تکذیب میکنه... باید یکی وظایفشو به وزیر یادآوری کنه شایدم باید وظیفهشو یادش بدن
@EhsanIT5 بهمن 1404در پاسخ بهمشخصه که وزارت ارتباطات باید اینترنتو وصل کنه و من نمیفهمم چرا صادقانه توضیح نمیده علت تعللش چیه؟!خسته شدیم دیگه ازین وضعیت
@A_farahani5 بهمن 1404در پاسخ بهوزارتخونه ارتباطات نمیدونم باید چیکار کنه اون موقع هم ک نت بود اوضاع طوری بود ک وزیر خودش میومد میگفت من خودمم راضی نیستم😂
@user17091009260248443775 بهمن 1404در پاسخ بهآقای مسئول شما دارید نارضایتی عمومی رو افزایش میدی !مهندس جوانی که از راه فریلنسری داشت پول درمی آرد نونش رو آجر کردی ، آنقدر وطن دوست و حسنی هست که نیاد اتوبوس آتیش بزنه ولی داره افسرده میشه نمی تونی ببینی !!!
@GodSent5 بهمن 1404حقیقتا دیگه شما انقدر هنرمندی کردید توی این سال ها هیچ چیز عجیب نیست برای ما !!!!! اینجا دیگه هیچی تا موقع که nuke نشیم عجیب نیست ! هی این تیتر تکرار نکنید!#اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد #اینترنت_ازاد #اینترنت_آزاد_برای_همه #اینترنت_بینالملل #ایران #اعتراض #اینترنت_بین_الملل_را_وصل_کنید #اینترنت
@user1768598465735 بهمن 1404در پاسخ به« به زودی علت این ناراستی وزارت ارتباطات برای مردم روشن خواهد شد » بر ما خیلی وقت خست این ناراستی اشکار هست فارس ... شما دیر دارید متوجه میشید
@user1769345988825 بهمن 1404در پاسخ بهیعنی چی!!!!وزارت ارتباطات همین الان جواب بدین!مگه مسخره بازیه!نون و مردم آجر کردین با روح و روان مردم بازی کردینهرچه سریعتر اینترنت و وصل کنید تا بدتر از این نشد!
@user1768144195665 بهمن 1404در پاسخ بهاصلا اینترنت وصل نشده تو کل بیست جهار ساعت یه نیم ساعت اونم نصف شب میشه وصل شد واگرنه تو کل روز همون نت داخلیه فکر نکنم اینترنت به حالت اولیه برگرده