آغاز فرآیند نقل و انتقال دانشجویان علمی کاربردی از امروز
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: فرآیند نقل و انتقال در دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۱۵ آذرماه آغاز میشود.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه فرآیند نقل و انتقال در دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۱۵ آذرماه آغاز میشود، گفت: ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد. وی افزود: دانشجویان متقاضی میبایست بر اساس موارد مندرج در آئین نامه ابلاغی در بخش ثبت درخواست انتقال در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه جامع علمی کاربردی، ثبت نام کنند. معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: امکان ثبت انتقال برای دانشجویان ترم دوم به بالا و بدون تغییر رشته انجام میشود. پایان پیام/
16:01 - 15 آذر 1401