شمسی‌پور: ارزیابی روسای دانشگاه به کمیته انتصابات وزارت علوم سپرده شد

مسوولیت رصد، پایش و ارزیابی و تعالی روسای دانشگاه‌ها به کمیته انتصابات وزارت علوم واگذار شد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم در توییتر خود اعلام کرد: امروز با دستور وزیر علوم، مسوولیت رصد، پایش و ارزیابی و تعالی روسای دانشگاه‌ها به کمیته انتصابات وزارت علوم واگذار شد. شمسی پور اضافه کرد: این کمیته متشکل از مهمترین اساتید، دانشمندان و مدیران شاخص آموزش عالی کشور است که انتخاب مدیران آموزش عالی از فیلتر تخصصی این کمیته می‌گذرد.   انتهای پیام/
علی شمسی پور
12:06 - 30 فروردین 1401

2 إعادة النشر
27 من المشاهدات


1 الإجابة