شمسیپور: ارزیابی روسای دانشگاه به کمیته انتصابات وزارت علوم سپرده شد
مسوولیت رصد، پایش و ارزیابی و تعالی روسای دانشگاهها به کمیته انتصابات وزارت علوم واگذار شد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی شمسیپور سخنگوی وزارت علوم در توییتر خود اعلام کرد: امروز با دستور وزیر علوم، مسوولیت رصد، پایش و ارزیابی و تعالی روسای دانشگاهها به کمیته انتصابات وزارت علوم واگذار شد. شمسی پور اضافه کرد: این کمیته متشکل از مهمترین اساتید، دانشمندان و مدیران شاخص آموزش عالی کشور است که انتخاب مدیران آموزش عالی از فیلتر تخصصی این کمیته میگذرد. انتهای پیام/
12:06 - 30 فروردین 1401