خودروهای خودران تا سال ۲۰۲۵ در چین تجاری می‌شوند

همزمان با گسترش استفاده از خودروهای خودران در کشورهای مختلف جهان، چین از تجاری سازی این خودروها تا سال ۲۰۲۵ خبر داده است.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، استفاده از خودروهای خودران اگر چه باعث از دست رفتن شغل بسیاری از رانندگان می‌شود اما می‌تواند بسیاری از مشکلات ترافیکی را بهبود ببخشد بنابراین اکثر کشورهای جهان از همه گیرشدن خودروهای خودران استقبال می‌کنند.   مرکز دولتی چینی خلاقیت جابجایی هوشمند اعلام کرده که ۱۲ شرکت اتومبیل سازی داخلی و خارجی در چین در حال تولید ۷۷ نوع خودروی برقی هستند  که زمینه برای استفاده گسترده از این نوع خودروها در این کشور فراهم خواهد بود. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به تنسنت، بایدو، آئودی، تویوتا، دایملر، نیو، دیدی و غیره اشاره کرد. تا به امروز خودروهای برقی بیش از ۱.۰۴ میلیون کیلومتر را در خیابان‌های پکن پشت سر گذارده اند و عدم وقوع حوادث جدی باعث شده اعتماد به این اتومبیل‌ها و کارآیی آنها افزایش یابد. در مجموع تنها در ۱۴ درصد از سیستم‌های خودروهای برقی آزمایش شده در چین نقص فنی رخ داده که آمارامیدوارکننده ای به نظر می‌رسد. انتهای پیام /
خودران
12:45 - 14 اسفند 1398

2 بازنشر
32 بازدید



1 پاسخ