صدور کارت سوخت در یک دقیقه
در راستای بهرهمندی از فناوریهای نوین و حذف بروکراسیهای اداری زمانبر، شرکت پخش فرآوردههای نفتی ناحیه کهنوج موفق به عملیاتی کردن سیستم صدور آنی کارت سوخت شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از کهنوج، در این راستا، نخستین کارت سوخت به صورت آنی و محلی در این مرکز صادر و به متقاضی تحویل شد.
این اقدام در حالی صورت میگیرد که در ساختار پیشین، فرآیند صدور کارت سوخت با پیچیدگیهای اداری و زمانی متعددی همراه بود؛ به گونهای که متقاضیان میبایست از طریق مراکز پلیس +۱۰ اقدام نموده و پس از طی مراحل تایید در تهران و صدور در شیراز، منتظر ارسال پستی میماندند.
با استقرار دستگاه تولید آنی در ناحیه کهنوج، تمامی این مراحل حذف شد و زمان انتظار شهروندان از ۴۰ روز به چند دقیقه کاهش یافت.
06:10 - 2 تیر 1405