19 فروردین 1405دلایل پیروزی در جنگ تحمیلی سوم
"وما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم "این پیروزی بزرگ بر ملت بزرگوار ایران، تمامی رزمندگان جبهه مقاومت، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و تمامی شهیدان و امام شهید مبارک باد.هرچند در میانه راه هستیم و دست بر ماشه، تا این پیروزی با تضمینهای بینالمللی به مرحله تثبیت شده سیاسی و نهایی برسد؛ اما ن…نمایش بیشتر
@mahdihc19 فروردین 1405در پاسخ بهامام امت رو شهید کردن، کلی از مردم و زیر ساخت ها رو زدن، تعدادی از بهترین فرماندهان رو شهید کردن، از اون ده ماده هیچی رو هم قبول نکرده و گفته بیاین مذاکره و...این اسمش پیروزیه؟!