13 خرداد 1405

حمله ارتش به مرکز فرماندهی شرارت‌های آمریکا

در پی شرارت‌ها علیه شناورهای تجاری ایرانی در دریای عمان و نقض مقررات تنگه هرمز از سوی ارتش متجاوز آمریکا، نیروی دریایی ارتش، مرکز "فرماندهی و کنترل " این شرارت‌ها، مستقر در یک فروند ناوشکن ارتش تروریستی این کشور را هدف قرار داد.
۷۱۵ KB
بهترین عیدی شب عید ولایت بود این خبر . درود بر شرف ارتش مقتدر . سپاه و ارتش دو بال نظام هستند . پرسنل ارتش عشق هستند . دست و بازوی ارتش مقتدر را میبوسیم . ملت به فدای چنین ارتش ولایت مدار . کاش نصف شرف ارتش و سپاه ما را دولتمردان فعلی ما داشتند . دولتی که با التماس مذاکره شرف و اقتدار ما را هی زیر سوال میبرد . اما خدای خامنه ای زنده است . پنجه های پولادی ارتش و سپاه ما اگر نبود دولت با مذاکرات ذلیلانه خود ایران را به فنا داده بود . هنوز جگرمان میسوزد از داغ رهبر و حالمان بد میشود از یاداوری اینکه چطور جناب پزشکیان هنوز یک هفته از شهادت رهبرمان نگذشته بود که ذلیلانه و خوار گونه از حکام نجس عرب پوزش میخواست و خود تحقیر و ذلیلانه قول میداد دیگر خاک عرب ها را نمیزنیم . ذلیل وار عجز بخشش میکرد از حکام عرب . حکامی که پایگاه های خود را در اختیار امریکا گذاشته بودند تا مردم ایران را بکشند . این ذلالت ایشان هرگز از یاد ملت نخواهد رفت
22:46 - 13 خرداد 1405

3 بازنشر28 واکنش
14٫9k بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌9**4147‌
@user170910066490944112414 خرداد 1405
در پاسخ به
ببین از اسم پروفایل و متن پستت مشخصه فقط شعار میدی اصلاً تو این وضعیت جنگی و تحریمی مملکت میفهمی چه مسئولیت سختی گردن دولت و دولتمردانه اونم در زمانیکه بزرگترین حامی و تنها نقط امیدشم رهبری رو جنایتکاران بشهادت رساندن پس الان موقع تفرقه انداختن و شعاردادن نیست فقط وحدت ملت و مسئولین رمز پیروزی ماهست