31 فروردین 1405

روایت دردناک فرمانده ناوشکن دنا از لحظه شلیک زیردریایی آمریکایی

حمیدرضا عشایری، جانشین فرمانده ناوشکن دنا گفت: اصابت اژدر دوم آمریکایی به ناو دنا منجر به شهادت ۱۰۴ نفر شد.
ناگفته نماند ناو ایران غیر مسلح بود،(جهت اطلاع بی طرفان و بی شرفان👇) به رئیس جمهور نامرد آمریکا گفتن اون ناو غیر مسلح بود چرا اونو تسلیم نکردید یا تصرف نکردید،، با کمال غرور و بی شرفی گفت واسه تفریح ناو ایرانی رو غرق کردیم
22:52 - 31 فروردین 1405

1 بازنشر57 واکنش
13٫6k بازدید



2 پاسخ

@user17093612676231 فروردین 1405
در پاسخ به و
لطف کنید منبع صحبتتونو اینجا قید کنید مام بخونیم

تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا ایرانی‌
@Mohammadreza611 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
هرگز چنین توهینی به این شهدا کسی نکرده به جز نویسنده این نظر زشت و اهانت آمیز.