خیلی ساده هست به خاطر اینکه کشته سازی کنند و به گردن حکومت بیاندازند ، در افکار عمومی نظام راهپیمایی حمایتی را ترور نمی کند
تصویر نمایه‌ی ‌رند بازاری‌
رند بازاری

@RendeBazari  •  2 بهمن 1404

در پاسخ به
چرا این تروریست‌ها به راهپیمایی‌های حامیان نظام که در شهرهای مختلف برگزار شد کاری نداشتند.
06:17 - 2 بهمن 1404

3 واکنش
591 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌رند بازاری‌
@RendeBazari2 بهمن 1404
در پاسخ به
کاش اینترنت را قطع نمی‌کردیم که مردم ببینند این تروریست‌هارو که ۳۰۰۰ نفر آدم کشتند😉 اینم برای محدود کردن تروریست‌ها بوده حتما؟ چرا وصل نمیشه پس؟محدود شدن و ۳۰۰۰ نفر کشتن؟ چقدر حرفه‌ای بودن.