کاش اینترنت را قطع نمیکردیم که مردم ببینند این تروریستهارو که ۳۰۰۰ نفر آدم کشتند😉 اینم برای محدود کردن تروریستها بوده حتما؟ چرا وصل نمیشه پس؟محدود شدن و ۳۰۰۰ نفر کشتن؟ چقدر حرفهای بودن.
در پاسخ بهچرا این تروریستها به راهپیماییهای حامیان نظام که در شهرهای مختلف برگزار شد کاری نداشتند.
@RendeBazari2 بهمن 1404در پاسخ بهکاش اینترنت را قطع نمیکردیم که مردم ببینند این تروریستهارو که ۳۰۰۰ نفر آدم کشتند😉 اینم برای محدود کردن تروریستها بوده حتما؟ چرا وصل نمیشه پس؟محدود شدن و ۳۰۰۰ نفر کشتن؟ چقدر حرفهای بودن.