مطالبه

حمایت از بورس راهی مؤثر برای جهش تولید و جلب اعتماد سرمایه‌گذاران

سهامداران در چند سال اخیر به جهت سرمایه‌گذاری در بورس و عدم حمایت و مدیریت درست ضررهای سنگینی را متحمل شدند که باعث عدم اعتماد و فرار سرمایه‌گذاران شده است. شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اجرایی نشده است. حمایت از بورس یکی از موثرترین راه‌هایی است که تحریم‌پذیر نیست و یک حرکت ملی و غیرسیاسی وابسته به چپ و راست است و به نفع همه مردم ایران با هر تفکری می‌باشد.

سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

0
100
گزارش از مطالبه
10:00 - 18 اسفند 1403




2 پاسخ

@rezankf18 اسفند 1403
در پاسخ به
راه بهتر: حمایت از تعاونی ها

@user170909997811978716229 اسفند 1403
در پاسخ به
متاسفانه سیستم اقتصادی کشور دست دلال بازی ها و رانت خواریها افتاده و به تولید و حمایت از صنایع توجه نمیشه ما پولمونو گذاشتیم بورس با اینکه می دونستیم ضرره اما برای حمایت از تولید انجامش دادیم اما دولت و مسئولین کشور انگار علاقه ای ندارن از وابستگی به چین خارج بشنو کم کم نون شبمونم باید از پکن وارد …نمایش بیشتر