خدا قوت به خانوم استوار اینجا کشش ازادی بیان رو نداره غم نده به خودت#اینترنت
@Parsaleon425 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخدا قوت به خانوم استوار اینجا کشش ازادی بیان رو نداره غم نده به خودت#اینترنت
@Callmemary225 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسارا جون یه زمانی اینجا ایموجی دلقکم نمیشد داد یعنی در این حد:)))
@Saraost25 اردیبهشت 1405حداقل پستامو پاک میکنید توهین نکنید داخل دایرکت اونقدر مرد باشید داخل کامنت بنویسید حرفاتونونه اینکه تهدید کنید و به من بگید (ببند دهنتو فاز سوپرمن بازی درنیار)تا زمان اتصال کامل اینترنت من دست از تلاش برنمیدارم حالا فشار بخورید👌🙏