کمربندی شمالی بروجن هم‌زمان با هفته دولت افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه کمربندی شمالی بروجن خبر داد و گفت: این محور به طول حدود ۱۰ کیلومتر با احتساب رمپ‌ ها و لوپ‌ های طراحی‌شده، همزمان با هفته دولت سال جاری به بهره‌ برداری خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید احسان حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از کمربند شمالی بروجن در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرای پروژه کمربندی شمالی بروجن، گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ مجوز ماده ۲۳ شد و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کارفرمای اصلی این طرح شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور بوده و عملیات اجرایی آن توسط شرکت زرین استحکام در قالب ۲ قرارداد در حال انجام است. همچنین طراحی مسیر و اخذ مجوزهای لازم توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.وی با بیان اینکه طول مسیر با احتساب رمپ‌ ها و لوپ‌ های طراحی‌شده حدود ۱۰ کیلومتر و طول مستقیم آن حدود ۸ کیلومتر است، افزود: در این محور ۳ تقاطع اصلی پیش‌بینی شده که یکی از آنها توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان اجرا و هم‌ اکنون در حال بهره‌برداری است.حسینی اظهار داشت: در انتهای مسیر و در محدوده جاده مبارکه نیز یک تقاطع دیگر طراحی شده که اجرای آن در فاز دوم پروژه در دستور کار قرار دارد.مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیار یادآور شد: در حال حاضر مسیر بدون اجرای تقاطع انتهایی آماده بهره‌ برداری بوده و با پیش‌بینی رمپ‌ ها و دور برگردان‌ های لازم، امکان استفاده اولیه از محور فراهم خواهد شد تا اجرای تقاطع نهایی نیز به سر انجام برسد.وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه، افزود: پیشرفت فیزیکی محور اصلی در حال حاضر به ۹۰ درصد رسیده است و پیرو برنامه ریزی های انجام شده امید داریم همزمان با هفته دولت در شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم منطقه قرار گیرد.
09:39 - 7 تیر 1405

2 بازنشر1 واکنش
10٫7k بازدید