پزشکیان: تعرض به رهبر انقلاب بهمنزله جنگ تمام عیار با ملت ایران است
رئیسجمهور در واکنش به اظهارات سخیف روز گذشته ترامپ با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تعرض به رهبری معظم کشورمان بهمنزله جنگ تمام عیار با ملت ایران است.
خوب با وعده رفع فیلتر و رفع تحریم همرو بازیچه کردی و نه تنها تحریم رو رفع نکردی بلکه خودت سیم کارت سفید گرفتی دستت داش مسعود جلیلی میومد حداقل میدونستیم با کی طرفیم