چرا در تفاهم نامه عبور از تنگه هرمز بدون پرداخت عوارض برای 60 روز پذیرفته شد؟علیکم بالمتون لا بالحواشی...!
@Sports_military_analyst4 ساعت پیشدر پاسخ بهچرا در تفاهم نامه عبور از تنگه هرمز بدون پرداخت عوارض برای 60 روز پذیرفته شد؟علیکم بالمتون لا بالحواشی...!
@user1705840285164 ساعت پیشدر پاسخ بهتنگه هرمز پس از قرنها بواسطه تاوان سنگینی چون شهادت امام جامعه ، کودکان بیگناه و سرداران و مردم بدست آمد و تثبیت شد .حال باید دید که تسلط بر تنگه که در واقع یعنی ؛ سلاح هسته ای یعنی قدرت بلااثر کردن تحریمها یعنی قدرتی فراتر از منطقه ، توسط تیم مذاکره به کجا خواهد رسید . تاریخ قضاوت خواهد کرد .
@amirhes4 ساعت پیشخدا رو شکر که این تنگه را در نزدیکی کشور ما قرار داد تا بتوانیم استفاده کنیم!وگرنه ما که....!
@Saeed_alef3133 ساعت پیشدر پاسخ بهچرا به عنوان نماینده ولی فقیه، مطالبات ایشون رو دنبال نمی کنید؟ الان کی بجز مجلس در ساختار قانونی کشور امکان نظارت بر دولت داره؟ مجلسم که بسته است.