جزئیات درگیری‌های پنج‌شنبه‌شب به نقل از سخنگوی قرارگاه خاتم

سخنگوی قرارگاه خاتم اعلام کرد: آمریکای جنایتکار و متجاوز و کشورهای حامی آن باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته پرقدرت و بدون کوچکترین تردید به هرگونه تعرض و تجاوز پاسخی کوبنده می‌دهد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا اعلام کرد: ارتش متجاوز، تروریست و راهزن آمریکا با نقض آتش‌بس یک کشتی نفتکش ایرانی و در حال حرکت از آب‌های ساحلی ایران در منطقه جاسک به سمت تنگه هرمز و همچنین یک کشتی دیگر در حال ورود به تنگه هرمز را روبروی بندر فجیره امارات مورد هدف قرار دادند و همزمان مناطق غیرنظامی را با همکاری برخی از کشورهای منطقه در سواحل بندر خمیر، سیریک و جزیره قشم مورد تعرض هوایی خود قرار دادند.نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله و در اقدامی متقابل شناورهای نظامی آمریکا در شرق تنگه هرمز و جنوب بندر چابهار را مورد هجوم قرار داده و خسارات قابل توجهی به‌ آن‌ها وارد نمودند.آمریکای جنایتکار و متجاوز و کشورهای حامی آن باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته پرقدرت و بدون کوچکترین تردید به هرگونه تعرض و تجاوز پاسخی کوبنده می‌دهد.
پایان پیام/جدیدترین و مهم‌ترین اخبار سیاسی، دفاعی و امنیتی را با دنبال کردن صفحه سیاست (اینجا) بخوانید.#ایران #تنگه_هرمز #آمریکا
00:37 - 18 اردیبهشت 1405



311 الإجابة

‌Saadat Karimi‌ صورة الملف الشخصي
@Saadatkarimi18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
حمله ای به قشم میشود و هنوز افکار عمومی نمیداند حمله از کجا بود که ناگهان تل‌آویو با عجله می‌گوید "ما نبودیم"این عجله برای تبرئه کردن خود، خودش یک پیام مهم دارد!این یعنی "دشمن میترسد"از چه میترسد؟ از پاسخاز واکنش محور مقاومت. از شرایط جدید منطقه. از وضعیتی که دیگر شبیه گذشته نیست و هر اشتب…أظهر المزيد

‌ملیکا کشاورز‌ صورة الملف الشخصي
@melika_keshavarz18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
پیروزی رزمندگان اسلام دعا کنیم‌🌱

@Iranhomeland18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
تهرانم زدن؟

‌رضا پویا‌ صورة الملف الشخصي
@poyan136918 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
🔴 با شیطان نمیشه مذاکره عادی کرداینها فقط زبان آتش می فهمند به امارات رحم نکنید

‌ملیکا کشاورز‌ صورة الملف الشخصي
@melika_keshavarz18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
و ما رمیت اذا رمیت و لکن الله رمیٰ🌱🩵

‌علی امین‌ صورة الملف الشخصي
@asadez18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
ما یک عده از مردم هستیم که با آتش‌بس مخالفیم! چون آتش‌بس را همان بلاتکلیفی می‌دانیم و هدر رفتن عمر و زندگی، می‌گوییم یا جنگ یا صلح، گزینه‌های دیگر همه ضرر مطلق است و لذا الآن بهترین فرصت است که ایران پیش‌دستی کند و آتش‌بس را پایان دهد

@ahmad137718 اردیبهشت 1405
بزنید کار رو یکسره کنید خسته شدیم از این وضعلعنت به سازش و سازشگر

‌رسول سعیدنژاد‌ صورة الملف الشخصي
@RasoolSaeedNejad18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
این هم بیانیه رسمییک ساعت آدم صبر میکنه! معلوم میشه چی به چیهاندازه یک ساعت هم صبر نداریم یعنی؟

‌حسین پاسندی‌ صورة الملف الشخصي
@HosseinPasandi18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
آنقدر بزنید تا یکطرفه تسلیم بشن

‌عمامه خاکستری‌ صورة الملف الشخصي
@AmamehKhakestari18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
اگر آتش بس نقض شده، بزنید تا شیطان بزرگ مجبور به بازگشت به خلیج خوک ها بشود.قبل از اینکه که یک ترور یا انفجار و ... اتفاق بیفتد

‌شقایق اشک‌ صورة الملف الشخصي
@Shaghayegh1ashk18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
به نیویورکر رجوع شود؛ "به ماجراجویی احمقانه پایان دهید"به ناوهای ‌فراری امریکایی بگویید:آنجا ایران است؛ تنگه هرمز صاحب دارد. امر با ایران است؛ اذن با ایران است.‌ از مدار خارج شوید.ایران افتخار تمام مقاومت است.

‌سعید ..‌ صورة الملف الشخصي
@Saeed318 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
ندانی که ایران نشست من است جهان سر به سر زیر دست من است ....

‌فرزند جنوب‌ صورة الملف الشخصي
@user17774963902118 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
ادم خندش میگیره از شبیخونهای ارتش امریکا مثل حرامیها ضربه میزنه و فرار می کنه خجالت که نمی کشن ترسوها

‌حمید صدری دهاقانی‌ صورة الملف الشخصي
@HamidSadri18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
‌حمید صدری دهاقانی‌ صورة الملف الشخصي
حمید صدری دهاقانی

@HamidSadri  •  17 اردیبهشت 1405

روایت تابلو ، هــــیــــس

تابلوها در میادین، گواهی بر انتقال پیام است.. مردم همواره در میدان، پای نظام و رهبری ایستاده‌اند، اما گویا مسئولان اقتصادی، این وفاداری را فرصتی برای خوابیدن دیده‌اند! در حالی که ملت در تلاطم معیشت است، به نظر می‌رسد مدیریتِ اقتصاد، استراحتِ برخی مسئولان است، گواه این سخن نوسان صعودی شدید قیمت هاست.

إظهار هذا الموضوع


‌بهروز حسین زاده‌ صورة الملف الشخصي
@News_ir18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
‌بهروز حسین زاده‌ صورة الملف الشخصي
بهروز حسین زاده

@News_ir  •  17 اردیبهشت 1405

عاقبت سربازان رسانه ای دشمن

هستند کسانی که بند بند وجودشان آکنده و آلوده به وطن فروشی بوده است. آنانی که میهن خود را به ثمن بخس و ارزان به بیگانه فروختند و نام نحس خود را در زمره بی وطنان ظلمت سرشت، ثبت کردند.
١٣ MB

إظهار هذا الموضوع


@user170910039058166504218 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
لطفا امارات ️اسرائیل شرقی️ نابود کنید با تشکر🙏

‌شقایق اشک‌ صورة الملف الشخصي
@Shaghayegh1ashk18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
وقتی نیروهای مسلح ایران اعلام کرد جرالدفورد موشک‌باران شد، کمتر کسی گمان می‌کرد واقعیت داشته باشد! تا روزی که ترامپ اعتراف کرد. وقتی باید از مدار خارج شوید! امروز تمام جهان به سلطنت ایران در تنگه هرمز آگاه است؛ و این ایران بزرگ و عزیز است که امر و اذن می‌کند‌.به ایران احترام بگذارید.‌

@user170910104268202507618 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
حمله به میناب دقایقی پیش

‌وطن پرست صبور‌ صورة الملف الشخصي
@Vatanparast_sabour18 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
لبیک یا علی ابن ابی طالب...شما شیعه حیدرکرار هستید، بزنیدشون، بهشون رحم نکنید،هر گستاخی رو ده برابر بزرگتر جواب بدید، برجی که بهش افتخار میکنند رو بزنیدناوشکنهای دشمنو بزنید،منتقم شهدای دنا باشید...لا نصر الا باالله... ان الله معنا...الله اکبر