جزئیات درگیری‌های پنج‌شنبه‌شب به نقل از سخنگوی قرارگاه خاتم

سخنگوی قرارگاه خاتم اعلام کرد: آمریکای جنایتکار و متجاوز و کشورهای حامی آن باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته پرقدرت و بدون کوچکترین تردید به هرگونه تعرض و تجاوز پاسخی کوبنده می‌دهد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا اعلام کرد: ارتش متجاوز، تروریست و راهزن آمریکا با نقض آتش‌بس یک کشتی نفتکش ایرانی و در حال حرکت از آب‌های ساحلی ایران در منطقه جاسک به سمت تنگه هرمز و همچنین یک کشتی دیگر در حال ورود به تنگه هرمز را روبروی بندر فجیره امارات مورد هدف قرار دادند و همزمان مناطق غیرنظامی را با همکاری برخی از کشورهای منطقه در سواحل بندر خمیر، سیریک و جزیره قشم مورد تعرض هوایی خود قرار دادند.نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله و در اقدامی متقابل شناورهای نظامی آمریکا در شرق تنگه هرمز و جنوب بندر چابهار را مورد هجوم قرار داده و خسارات قابل توجهی به‌ آن‌ها وارد نمودند.آمریکای جنایتکار و متجاوز و کشورهای حامی آن باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته پرقدرت و بدون کوچکترین تردید به هرگونه تعرض و تجاوز پاسخی کوبنده می‌دهد.
پایان پیام/جدیدترین و مهم‌ترین اخبار سیاسی، دفاعی و امنیتی را با دنبال کردن صفحه سیاست (اینجا) بخوانید.#ایران #تنگه_هرمز #آمریکا
00:37 - 18 اردیبهشت 1405
سیاست
نظامی و امنیتی




311 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌Saadat Karimi‌
@Saadatkarimi18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
حمله ای به قشم میشود و هنوز افکار عمومی نمیداند حمله از کجا بود که ناگهان تل‌آویو با عجله می‌گوید "ما نبودیم"این عجله برای تبرئه کردن خود، خودش یک پیام مهم دارد!این یعنی "دشمن میترسد"از چه میترسد؟ از پاسخاز واکنش محور مقاومت. از شرایط جدید منطقه. از وضعیتی که دیگر شبیه گذشته نیست و هر اشتب…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌ملیکا کشاورز‌
@melika_keshavarz18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
پیروزی رزمندگان اسلام دعا کنیم‌🌱

@Iranhomeland18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تهرانم زدن؟

تصویر نمایه‌ی ‌رضا پویا‌
@poyan136918 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
🔴 با شیطان نمیشه مذاکره عادی کرداینها فقط زبان آتش می فهمند به امارات رحم نکنید

تصویر نمایه‌ی ‌ملیکا کشاورز‌
@melika_keshavarz18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
و ما رمیت اذا رمیت و لکن الله رمیٰ🌱🩵

تصویر نمایه‌ی ‌علی امین‌
@asadez18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ما یک عده از مردم هستیم که با آتش‌بس مخالفیم! چون آتش‌بس را همان بلاتکلیفی می‌دانیم و هدر رفتن عمر و زندگی، می‌گوییم یا جنگ یا صلح، گزینه‌های دیگر همه ضرر مطلق است و لذا الآن بهترین فرصت است که ایران پیش‌دستی کند و آتش‌بس را پایان دهد

@ahmad137718 اردیبهشت 1405
بزنید کار رو یکسره کنید خسته شدیم از این وضعلعنت به سازش و سازشگر

تصویر نمایه‌ی ‌رسول سعیدنژاد‌
@RasoolSaeedNejad18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
این هم بیانیه رسمییک ساعت آدم صبر میکنه! معلوم میشه چی به چیهاندازه یک ساعت هم صبر نداریم یعنی؟

تصویر نمایه‌ی ‌حسین پاسندی‌
@HosseinPasandi18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
آنقدر بزنید تا یکطرفه تسلیم بشن

تصویر نمایه‌ی ‌عمامه خاکستری‌
@AmamehKhakestari18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اگر آتش بس نقض شده، بزنید تا شیطان بزرگ مجبور به بازگشت به خلیج خوک ها بشود.قبل از اینکه که یک ترور یا انفجار و ... اتفاق بیفتد

تصویر نمایه‌ی ‌شقایق اشک‌
@Shaghayegh1ashk18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
به نیویورکر رجوع شود؛ "به ماجراجویی احمقانه پایان دهید"به ناوهای ‌فراری امریکایی بگویید:آنجا ایران است؛ تنگه هرمز صاحب دارد. امر با ایران است؛ اذن با ایران است.‌ از مدار خارج شوید.ایران افتخار تمام مقاومت است.

تصویر نمایه‌ی ‌سعید ..‌
@Saeed318 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ندانی که ایران نشست من است جهان سر به سر زیر دست من است ....

تصویر نمایه‌ی ‌فرزند جنوب‌
@user17774963902118 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ادم خندش میگیره از شبیخونهای ارتش امریکا مثل حرامیها ضربه میزنه و فرار می کنه خجالت که نمی کشن ترسوها

تصویر نمایه‌ی ‌حمید صدری دهاقانی‌
@HamidSadri18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌حمید صدری دهاقانی‌
حمید صدری دهاقانی

@HamidSadri  •  17 اردیبهشت 1405

روایت تابلو ، هــــیــــس

تابلوها در میادین، گواهی بر انتقال پیام است.. مردم همواره در میدان، پای نظام و رهبری ایستاده‌اند، اما گویا مسئولان اقتصادی، این وفاداری را فرصتی برای خوابیدن دیده‌اند! در حالی که ملت در تلاطم معیشت است، به نظر می‌رسد مدیریتِ اقتصاد، استراحتِ برخی مسئولان است، گواه این سخن نوسان صعودی شدید قیمت هاست.

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌بهروز حسین زاده‌
@News_ir18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌بهروز حسین زاده‌
بهروز حسین زاده

@News_ir  •  17 اردیبهشت 1405

عاقبت سربازان رسانه ای دشمن

هستند کسانی که بند بند وجودشان آکنده و آلوده به وطن فروشی بوده است. آنانی که میهن خود را به ثمن بخس و ارزان به بیگانه فروختند و نام نحس خود را در زمره بی وطنان ظلمت سرشت، ثبت کردند.
۱۳ MB

نمایش گزارش


@user170910039058166504218 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
لطفا امارات ️اسرائیل شرقی️ نابود کنید با تشکر🙏

تصویر نمایه‌ی ‌شقایق اشک‌
@Shaghayegh1ashk18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
وقتی نیروهای مسلح ایران اعلام کرد جرالدفورد موشک‌باران شد، کمتر کسی گمان می‌کرد واقعیت داشته باشد! تا روزی که ترامپ اعتراف کرد. وقتی باید از مدار خارج شوید! امروز تمام جهان به سلطنت ایران در تنگه هرمز آگاه است؛ و این ایران بزرگ و عزیز است که امر و اذن می‌کند‌.به ایران احترام بگذارید.‌

@user170910104268202507618 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
حمله به میناب دقایقی پیش

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
لبیک یا علی ابن ابی طالب...شما شیعه حیدرکرار هستید، بزنیدشون، بهشون رحم نکنید،هر گستاخی رو ده برابر بزرگتر جواب بدید، برجی که بهش افتخار میکنند رو بزنیدناوشکنهای دشمنو بزنید،منتقم شهدای دنا باشید...لا نصر الا باالله... ان الله معنا...الله اکبر