پزشکیان: بدعهدی، محاصره و تهدید مانع اصلی مذاکره واقعی است‌

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد: دنیا شاهد پرحرفی‌های مزورانه و تناقض ادعا و عمل شماست.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان در شبکه ایکس نوشت: جمهوری اسلامی ایران همواره از گفتگو و توافق استقبال کرده و می‌کند. بدعهدی، محاصره و تهدید مانع اصلی مذاکره واقعی است‌. دنیا شاهد پرحرفی‌های مزورانه و تناقض ادعا و عمل شماست.
21:35 - 2 اردیبهشت 1405



147 Replies

Profile picture of ‌معصومه‌
@Masoumeh732 اردیبهشت 1405
Replying to
توروخدا ،هرروز هرروز چیزی نگو،چرا تو وترامپ فکر مبکنین باید هرروز و هر لحظه چیزی بگین 😠😠

Profile picture of ‌رضا پویا‌
@poyan13692 اردیبهشت 1405
Replying to
صدای حاج مسعودم در آوردید

Profile picture of ‌SON3o1f3IRI‌
@SonofIRI2 اردیبهشت 1405
Replying to
چقد لنگ اونا بمونیم،ما یه کاری کنیم دیگه

@user1776797225962 اردیبهشت 1405
Replying to
مذاکره خیلی خوبه امانه باقاتل رهبرشهیدوکودکان معصوم مدرسه شجره طیبه میناب!!برای مامردم خیلی دردآوره برای شمانمیدونم.....

@user1765197670632 اردیبهشت 1405
Replying to
یکی به اینا بفهماند مذاکره با شیطان غیر منطقیه اینقدر هی نگید مذاکره مذاکره کار خودتون و کنید ترامپ و یکی دیگه نداره

@user17091003449279317702 اردیبهشت 1405
Replying to
تکلیف جنگ مشخص کنید حداقل به مردم بیچاره آمریکا رحم کنید کمرشون زیر بار گرانی و ناعدالتی و ظلم خورد شد

Profile picture of ‌naser‌
@FERDI_BABA2 اردیبهشت 1405
Replying to
آمریکا به ایران هیچی نمیده همه مذاکرات هم تا حالا بی فایده بوده و هست طرف برجام رو پاره کرد وآتیش زد هر وقت خروس ها تخم گذاشتن اون موقع مذاکره نتیجه میدهآقای پزشکیان ما که به شما رای ندادیم ولی اونایی که دادن به اونا وعده اینترنت داده بودی پس چی شد #اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید

@user17090999873379529632 اردیبهشت 1405
Replying to
رئیس جمهور باهوش و انقلابی 👏👏🇮🇷

Profile picture of ‌RS‌
@Sahar20262 اردیبهشت 1405
شما ک اسطوره بد عهدی هستی اقا وضع اینترنتو نمیبینین انگارسکوت کنید لطفا

@Ahlhashem2 اردیبهشت 1405
Replying to
خاک بر سر اصلاحات و اعتدالیون که در اوج اقتدار التماس مذاکر میکنناخه بی شعور با کی میخوای مذاکر کنی با قاتل رهبر عزیزبا قاتل شهید سلیمانی با قاتل سرداران و دانشمندان با قاتل بچه های میناب با قاتل مردم کشورت امریکا باید چه بلای سرت بیاره که منظورشون را بفهمی

@user1772662298432 اردیبهشت 1405
Replying to
۳ ماهه کار نکردم اینترنت شده گیگی ۱ م ما سیم کارت سفید نداربم ما مردم معمولی گرسنه ایرانیمما مردم داریم خورد میشیم ما مردم داریم از بین میریم کاش امام زمان به داد ما برسه آبی از مسئولین این مملکت گرم نمیشه

@user1776334013362 اردیبهشت 1405
Replying to
بدعهدی شما هم در مورد جریمه ی دیرکرد وام های بانکی شایان توجهه! پیام میاد از بانک بابت پرداخت اقساط معوقه ، اونم اقساط معوقه ی دوماه اخیر!اینترنت هم که گفتن نداره ، شما با قول رفع فیلتر رای گرفتی از مردم و الان بعنوان رییس شعام ، اینترنت رو کامل قطع کردین و اینترنت پرو میفروشی ، تاسف تاسف

Profile picture of ‌محمد حیدری‌
@macro2 اردیبهشت 1405
Replying to
صحبت از کدام مذاکره است؟ مذاکره‌ای که در آن برای صنعت هسته‌ای و میزان غنی‌سازی، توان موشکی یا حاکمیت بر تنگه هرمز از آمریکا اجازه و دستور بگیریم؟!

@ABC111112 اردیبهشت 1405
Replying to
به فرموده رهبر شهیدمان که مظلومِ صبور بودند :(مذاکره ذیل سایه تهدید ، تحریم و فشار ، دیگر مذاکره نیست ، ذلت می باشد) .دولت آمریکا ناگزیر این حقیقت مسلم را می پذیرد ، زیرا ما ملت ایران ، ۹۰۰۰۰۰۰۰ میلیون سر و تهمتن هستیم . ضمناً ناوگان پنجم واشنگتن نیز به لطف خداوند و دلاوری های سپاه ، غلطی نکرد .

Profile picture of ‌صجاد‌
@S19912 اردیبهشت 1405
Replying to
برای ما شما نمونه بارز تناقض گویی و عمل هستید آقای محترم#اینترنت #اینترنت_آزاد

Profile picture of ‌آروین احمدی‌
@Arvinahmadi2 اردیبهشت 1405
Replying to
ساختنه کشور به فرهنگ سازی و ملی گرایی نیاز داره برای پیشرفت نکردن هزاران توجیه وجود داره، بنظرم دولت های ایران حامی پترودلار هستن، قیمت مواد غذایی چه ربطی به دلار داره؟ سموم و کود و... حتی اگر در داخل تولید نشن از چین وارد میشن!مشکل اینجاست سود یه عده در حل نشدنه مشکلات هست

Profile picture of ‌عارف پارسی‌
@user1764243583282 اردیبهشت 1405
Replying to
یعنی حمله‌ی نظامی، قتل رهبر، قتل عام مردم کشور و تخریب و بمباران زیرساخت ها و منازل مسکونی کشور، مانع مذاکره نیست؟!

@Mehrannassiri2 اردیبهشت 1405
Replying to
حرف از عهد و قول و تناقض شد. خواستم از اقای دکتر تشکر کنم که وعده اصلی انتخاباتیشون که اینترنت بدون سانسور بود رو سریعا اجرا کردن. اینقدر راضی هستم که الان درامد ندارم که نگو و نپرس. خوشحالم هستم که ایشون اصلا دغدغه ای هم ازین بابت ندارن. خیلی مرد درستی هست.

@user1776582942872 اردیبهشت 1405
Replying to
با آزادی اینترنت از یک عده رای گرفتید. شدید قاتل اینترنت مردم و قاتل سفره مردم.کاش به خاک سیاه بنشینید تا درد مردم را متوجه شوید.