تعریض قطعه ۴ جاده مرزن آباد_دزدبن هفته آینده آغاز می‌شود

استاندار مازندران گفت: قطعه سوم تعریض مرزن‌آباد_ دزدبن با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان ۳۵ درصد آن انجام شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، یوسف نوری ظهر امروز در بازدید از تعریض جاده مرزن آباد_دزدبن به موانع پیش رو در این تعریض اشاره و اظهار کرد: موانع اداری و بخشی از این موانع مربوط به پیمانکار است و با توجه به اینکه اعتبار پرداخت شده باید با جدیت دنبال کند.استاندار مازندران با بیان اینکه این تعریض در چهار قطعه بود و ۲ قطعه آن تکمیل شد،گفت: موانع دولتی از جمله برق، مجوز صنعت معدن و تجارت برطرف خواهد شد.وی افزود: در قطعه چهار با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان پیمانکار آن مشخص و از هفته آینده تحویل خواهد شد و همچین این قطعه شامل تونل نیز می‌شود.استاندار مازندران به موانع در قطعه ۴ اشاره کرد و‌گفت: یکی از موانع معدن است که با پیگیری در حوزه شهرستان برطرف خواهد شد.نوری در پایان تصریح کرد: اگر این جاده تکمیل شود مسافت این مسیر خیلی کم می شود چون نزدیک ترین مسیر به پایتخت است.
۸ MB
12:08 - 30 مه 2024




1 پاسخ