آب ویلاهای استخردار قطع می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه به ویلاهایی استخردار خدمات ارائه نمی‌کنیم،گفت: اگر به صورت پنهانی اقدامی صورت گیرد مطمئنا برخورد می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، بهزاد برارزاده عصر امرور در حاشیه ملاقات مردمی در غرب مازندران به تأکید وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور برای نظارت به ویلاهای استخردار اشاره کرد و‌ افزود: نظارت استخرهای خانگی با شرکت آب و فاضلاب است و با مشترکان پرمصرف از طریق تعرفه برخورد می‌کنیم.وی با بیان اینکه به ویلاهایی استخردار خدمات ارائه نمی‌کنیم،اظهار کرد: اگر به صورت پنهانی اقدامی صورت گیرد مطمئنا برخورد می‌کنیم.برارزاده با اشاره به اینکه کسانی که پمپ‌های مستقیم وصل می‌کنند توسط همکاران در حوزه بهره‌برداری جریمه می‌شوند، اظهار کرد: مشترکان پرمصرف جریمه و مشترکین اقامتگاه‌های غیر دائم از تعرفه های خاص استفاده خواهند کرد.مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران در ادامه گفت: در بهار ۱۴۰۳ کمترین تنش آبی در ۱۰ سال گذشته را داشتیم.وی ضمن بیان اینکه بسیاری از چاه‌ها بهسازی و تعدادی نیز حفر شدند اظهار کرد: در چشمه گردوک نوشهر ۱۲۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت اضافه شد.برارزاده به انتقال آب روستاهای بیرون بشم شهرستان چالوس اشاره کرد و گفت: این پروژه با مشارکت مردم و شرکت آب و فاضلاب انجام شد.#مصرف_آب#آب_شرب#آب_و_فاضلاب#مازندران#غرب_مازندران
20:41 - 8 خرداد 1403

1 إعادة النشر4 التفاعل
2894 من المشاهدات


1 الإجابة