7 بهمن 1404

سخنگوی دولت: برنامه‌ای برای گرفتن خسارت از سلبریتی‌ها نداریم

۲ MB
نمی‌فهمه گرفتن خسارت مجازاته وظیفه اعمال مجازات هم قوه قضاییه ستوظایف و اختیارات خودشون هم نمیدوننالبته در نهایت قوه قضاییه هم بعیده جرأت و جسارت این کار رو داشته باشهبه هر حال مطابق قانون هر آنکس مرتکب جرمی شده باید مجازات بشه و نه فراتر از اونامیدوارم اعمال مجازات هم مثل اینترنت طبقاتی نشه
14:17 - 7 بهمن 1404

11 واکنش
1090 بازدید