نمیفهمه گرفتن خسارت مجازاته وظیفه اعمال مجازات هم قوه قضاییه ستوظایف و اختیارات خودشون هم نمیدوننالبته در نهایت قوه قضاییه هم بعیده جرأت و جسارت این کار رو داشته باشهبه هر حال مطابق قانون هر آنکس مرتکب جرمی شده باید مجازات بشه و نه فراتر از اونامیدوارم اعمال مجازات هم مثل اینترنت طبقاتی نشه