@NewIran10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمطالبهلزوم ایجاد دادگاههای تخصصی ساختوساز مسکن
بزرگترین بخش اشتغال در کشور ؛ ساخت و ساز است . برای تولید مسکن سرمایه گذاری زیادی لازم است ولی به دلیل بزرگ بودن حجم سرمایه گذاری گاهی افراد مجبور به مشارکت در ساخت میشوند. اما اگر بین سازنده و مالک زمین در مشارکت در ساخت مشکل بوجود بیاید یک دادگاه برای رسیدگی ورای نهایی چندین سال و گاهی ده ها سال طول میکشد . عملاً همین ترس باعث شده رغبت در مشارکت پایین باشد . چه میزان زمین و مسکن کلنگی هست که افراد مایل به مشارکت هستند ولی کسی به دلیل دادگاه های طولانی جرات مشارکت کردن ندارند قوه قضاییه باید دادگاه های تخصصی ایجاد کند . مثلاً دادگاه ویژه ساخت و ساز و اینگونه پرونده ها ؛ خارج از نوبت و بفوریت رسیدگی شود . یک پروژه ساختمانی شش واحدی برای پنجاه نفر مستقیم ایجاد اشتغال میکند یعنی همین باعث میشود حجم عظیمی از سرمایه بالقوه که زمین ها و خانه های کلنگی هستند به سرمایه مولد تولید تبدیل شود
قوه قضائیه، وزارت کشور شهرداری ها
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17743056227710 اردیبهشت 1405در پاسخ بهپس اینکه همه چیز چندبرابر شده به خاطر این است که درآمد دولت و کشور زیاد شده
@user17683787584710 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدیگه یوآن باید تزریق بشه به اقتصاد ایرانهمچنین ارز مسافرتی هم بشه یوآن
@user17752988068410 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیه عده که از لحاظ اقتصادی در حد صفرن نوشتن باید ارز کشور بشه یوان،خب میشه بگی پرفسوریوان قیمتش بر اساس چیه؟یوان ارزشش بر اساس قیمت دلاره و تمام ارزهای دنیا بر اساس ارزش دلار قیمت گذاری و تبدیل میشن،فکر کن دلار نیس تو از کجا میخوای بفهمی یک یوان چند تومن ما میشه؟چراراجب چیزی که نمیدونی اظهارفضل میکنی
@pejmaaan10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین که میگن عدو شود سبب خیر همینه. درآمد تنگه هرمزی که خودشون دو دستی تقدیم ایران کردن انشالله وضعیت اقتصادی کشور رو از این به بعد خیلی بهبود میده .البته به شرط اینکه به جای واردات خودرو لوکس و گوشی های موبایل و لوازم خانه چند صد میلیون با اون پول روی زیرساختهای انرژی و نفت و گاز سرمایه گزاری کنیم
@Sami6210 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچی به ملت میرسه . گرونی و بدبختی فقط. وقتی میتونیم ذوقش رو بزنیم که تاثیر مثبتش رو تو زندگی ببینیم
@user170910153418817682310 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبرای نجات اقتصاد باید تمرکز رو بذارن روی کاهش وابستگی به دلار،افزایش ارزش پول ملی و توزیع عادلانه ثروت.که اینم با نسخه های لیبرال و نئولیبرال،غیر ممکنه.وقتشه حاکمیت به سراغ اجرای کامل سیاست های اقتصاد مقاومتی بره.
@Thomas_A_Anderson10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدرامد هر چقدر هم زیاد باشد الیگارشی ها همه را می خورند اول باید الیگارشی ها بمیرند جلوی الیگارشی ها و مفسدین اقتصادی باید گرفته بشه#مرگ_بر_الیگارشی #اعدام_الیگارشی #نه_به_الیگارشی #مرگ_بر_مفسدین_اقتصادی#الیگارشی
@ali3310 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسلام ،خداروشکر صد هزار بار...اما قیمتها چرا میرن بالا، یا کسانی از مقاومت غیورانه ملت ایران ناراحتن و کارشکنی میکنن و یا عده ای کم کاری میکنن ودر صدد اشفته کردن اذهان مردم و تلخ کردن کام مردم هستن بعد از مقاومت و پیروزی در برابر جنگ با حنایتکاران جهان.
@Tehranimoghaddam10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبنظر من کار دیگه از ارز و تزریقش گذشتهما مردم منبعد باید ارز رو رها و فقط به طول توجه کنیم!
@user170910005632654667710 اردیبهشت 1405وقتی نفت دو برابر فروش میره هزینه مردم چهار برابر افزایش پیدا میکنهحداقل نمیذاشتید دارو گرون بشهاین که دیگه خدا پیغمبری هم پسندیده بوددو برابر میفروشید نصفشو بذارید توی سبد کالای مردم ، ساخت و ساز برا بعد ، برا جنگ مردم باید سیر باشن نه گرسنه
@user170910005632654667710 اردیبهشت 1405اقتصاد هم معتاد شده !یه روز خماره یه روز نشئه !اینقد دلار تزریق میکنه همتییه وقت اور دز نکنه ریال مون؟
@user1777033204510 اردیبهشت 1405در پاسخ بهزرنگ باشیم میتونیم به درامد صدمیلیاردار از تنگه ونفت برسیم