خبر جدید از تزریق دلار نفتی به اقتصاد ایران

باوجود شرایط جنگی، منابع آگاه می‌گوید، نه‌تنها درآمد نفتی کشور بیشتر شده است بلکه نفت کشور با دو برابر قیمت به فروش می‌رسد.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ یک‌ منبع آگاه در وزارت نفت از افزایش قابل‌توجه درآمد نفتی ایران طی ۲ ماه گذشته خبر داد.
این مقام آگاه افرود، نفت ایران هم‌اکنون با نرخ بیش از ۲ برابر مدت مشابه در بهمن‌ماه به فروش می‌رسد.به گفته این مقام وزارت نفت، جریان بازگشت ارز نفتی هم‌اکنون بدون مشکل برقرار است و این ارز برای استفاده به طور پایدار در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد.
پیش‌تر یک نماینده مجلس از وضعیت خوب بازگشت ارز نفتی به کشور خبر داده بود.همچنین بر اساس داده پایگاه‌های رصد نفتکش‌ها، میزان صادرات نفت ایران از ۱.۵ میلیون بشکه قبل جنگ به ۱.۸ میلیون بشکه افزایش یافته است.همچنین در حین محاصره نیز ۱۵ میلیون بشکه نفت ایران صادر شده است.#تنگه_هرمز#نفت#جنگ_رمضان#سردار_شهید_تنگسیری#صادرات_نفت#درامد_نفتی
22:53 - 9 اردیبهشت 1405
اقتصاد
نفت و انرژی




32 پاسخ

@user177703320459 اردیبهشت 1405
برید سمت یوان با یوان میشه هرچیزی که نیاز داریم بخریم

تصویر نمایه‌ی ‌امیرحسین‌
@AmiirHm10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
پس علت افزایش قیمت ارز چیه؟علت افزایش قیمت کالاهای اساسی چیه؟

@user17752109743510 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اثر این تزریق رو طی این هفته شاهدش بودیم، مرگ بر صهیون

@ahmadakh10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
پس یعنی واقعا در اینده ای نزدیک شاهد رشد اقتصادی مملکت باشیم؟!ا

تصویر نمایه‌ی ‌رسانه پویش های مردم ایران‌
@NewIran10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مطالبه

لزوم ایجاد دادگاه‌های تخصصی ساخت‌وساز مسکن

بزرگترین بخش اشتغال در کشور ؛ ساخت و ساز است . برای تولید مسکن سرمایه گذاری زیادی لازم است ولی به دلیل بزرگ بودن حجم سرمایه گذاری گاهی افراد مجبور به مشارکت در ساخت میشوند. اما اگر بین سازنده و مالک زمین در مشارکت در ساخت مشکل بوجود بیاید یک دادگاه برای رسیدگی ورای نهایی چندین سال و گاهی ده ها سال طول میکشد . عملاً همین ترس باعث شده رغبت در مشارکت پایین باشد . چه میزان زمین و مسکن کلنگی هست که افراد مایل به مشارکت هستند ولی کسی به دلیل دادگاه های طولانی جرات مشارکت کردن ندارند قوه قضاییه باید دادگاه های تخصصی ایجاد کند . مثلاً دادگاه ویژه ساخت و ساز و اینگونه پرونده ها ؛ خارج از نوبت و بفوریت رسیدگی شود . یک پروژه ساختمانی شش واحدی برای پنجاه نفر مستقیم ایجاد اشتغال میکند یعنی همین باعث میشود حجم عظیمی از سرمایه بالقوه که زمین ها و خانه های کلنگی هستند به سرمایه مولد تولید تبدیل شود

قوه قضائیه، وزارت کشور شهرداری ها

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@Hamidr0010 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بله فروش نفت بیشتر شده ولی ارز آوری فولاد و پتروشیمی ها قطع شده . حالا بماند که خسارت سنگین جنگ و بازسازی چه میزان سرمایه لازم داره

@user17743056227710 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
پس اینکه همه چیز چندبرابر شده به خاطر این است که درآمد دولت و کشور زیاد شده

تصویر نمایه‌ی ‌خلیج فارس‌
@user17683787584710 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
دیگه یوآن باید تزریق بشه به اقتصاد ایرانهمچنین ارز مسافرتی هم بشه یوآن

@user17752988068410 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
یه عده که از لحاظ اقتصادی در حد صفرن نوشتن باید ارز کشور بشه یوان،خب میشه بگی پرفسوریوان قیمتش بر اساس چیه؟یوان ارزشش بر اساس قیمت دلاره و تمام ارزهای دنیا بر اساس ارزش دلار قیمت گذاری و تبدیل میشن،فکر کن دلار نیس تو از کجا میخوای بفهمی یک یوان چند تومن ما میشه؟چراراجب چیزی که نمیدونی اظهارفضل میکنی

تصویر نمایه‌ی ‌یار آشنا‌
@tabnak10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اقتصاد ما بیماره. کافیه چیزی بالا بره همزمان همه چی میره بالا. حتی نفت هم بالا میره و ارز وارد میشه، ارز بالا میره! یا خبر دروغه یا مسولین بی کفایتند یا وسط راه ارزها خورده می‌شوند.

@pejmaaan10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
این که میگن عدو شود سبب خیر همینه. درآمد تنگه هرمزی که خودشون دو دستی تقدیم ایران کردن انشالله وضعیت اقتصادی کشور رو از این به بعد خیلی بهبود میده .البته به شرط اینکه به جای واردات خودرو لوکس و گوشی های موبایل و لوازم خانه چند صد میلیون با اون پول روی زیرساختهای انرژی و نفت و گاز سرمایه گزاری کنیم

@Sami6210 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
چی به ملت میرسه . گرونی و بدبختی فقط. وقتی میتونیم ذوقش رو بزنیم که تاثیر مثبتش رو تو زندگی ببینیم

@user170910153418817682310 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
برای نجات اقتصاد باید تمرکز رو بذارن روی کاهش وابستگی به دلار،افزایش ارزش پول ملی و توزیع عادلانه ثروت.که اینم با نسخه های لیبرال و نئولیبرال،غیر ممکنه.وقتشه حاکمیت به سراغ اجرای کامل سیاست های اقتصاد مقاومتی بره.

تصویر نمایه‌ی ‌Thomas A. Anderson‌
@Thomas_A_Anderson10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
درامد هر چقدر هم زیاد باشد الیگارشی ها همه را می خورند اول باید الیگارشی ها بمیرند جلوی الیگارشی ها و مفسدین اقتصادی باید گرفته بشه#مرگ_بر_الیگارشی #اعدام_الیگارشی #نه_به_الیگارشی #مرگ_بر_مفسدین_اقتصادی#الیگارشی

تصویر نمایه‌ی ‌علی حسینی‌
@ali3310 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سلام ،خداروشکر صد هزار بار...اما قیمتها چرا میرن بالا، یا کسانی از مقاومت غیورانه ملت ایران ناراحتن و کارشکنی میکنن و یا عده ای کم کاری میکنن ودر صدد اشفته کردن اذهان مردم و تلخ کردن کام مردم هستن بعد از مقاومت و پیروزی در برابر جنگ با حنایتکاران جهان.

@Tehranimoghaddam10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بنظر من کار دیگه از ارز و تزریقش گذشتهما مردم منبعد باید ارز رو رها و فقط به طول توجه کنیم!

@user170910005632654667710 اردیبهشت 1405
وقتی نفت دو برابر فروش میره هزینه مردم چهار برابر افزایش پیدا میکنهحداقل نمیذاشتید دارو گرون بشهاین که دیگه خدا پیغمبری هم پسندیده بوددو برابر میفروشید نصفشو بذارید توی سبد کالای مردم‌ ، ساخت و ساز برا بعد ، برا جنگ مردم باید سیر باشن نه گرسنه

@user170910005632654667710 اردیبهشت 1405
اقتصاد هم معتاد شده !یه روز خماره یه روز نشئه !اینقد دلار تزریق میکنه همتییه وقت اور دز نکنه ریال مون؟

@user1777033204510 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
زرنگ باشیم میتونیم به درامد صدمیلیاردار از تنگه ونفت برسیم