ابرقدت که ادعای میکرد پلیس جهانی است حالا کارش شده است دزدی دریایی!
@MARajai27 April 2026Replying toابرقدت که ادعای میکرد پلیس جهانی است حالا کارش شده است دزدی دریایی!
@Alirezarezaei1227 April 2026Replying toدر این ۴۷ سال، هر جا، تصمیمات با مشورت اخذ شده و وحدت وجود داشته پیروز شده ایم.جنگ یا مذاکره ، هر امر دیگری هم باشد اگر با وحدت باشد پیروزیم است و اگر با دعواهای جناحی باشد منجر به شکست می شود.
@user17723598562527 April 2026Replying toعدم پاسخ به حمله و مصادره کشتی توسکا نتیجه ش این شد که روز به روز جری تر شن باید مستقیم به امریکا پاسخ کوبنده داد با توقیف کشتی هایی که پرچم امریکا رو ندارن هیچ ضرری به امریکا وارد نمیشه باید به منافع خود امریکا مستقیم حمله کرد ایران این توان روداره و هر قدمی پس بکشیم اونا رو گستاخ تر میکنیم
@Alirezarezaei1227 April 2026Replying toمحاصره معضل جدی است و تدبیر جدی می خواهد.یک عده بزرگنمایی می کند، یک عده سهل انگاری.باید با رایزنی با چین از او خواست به آمریکا فشار بیاورد.
@ss777727 April 2026Replying toالان ما دقیقا منتظر چی هستیم؟چرا کشتی های این دزدای بی شرف رو موشک باران نمیکنیم؟
@pejmaaan27 April 2026Replying toسوال : آیا دزدی و راهزنی شاخ و دم دارد ؟؟جواب : خبر شاخ و دم ندارد. فقط به یک آمریکا احتیاج دارد !!بچه های انفجاری لگویی معطل چی هستین؟؟ انیمیشن ترامپ یک پا و یک چشم با هیبت دزد دریایی و یک طوطی روی شانه مورد نیازه الان !! 😁🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Yaheidarkarar27 April 2026Replying toوااااای🤣🤣🤣🤣 بزرگترین ارتش دنیا به زعم ترامپ داره دزدی دریایی میکنه خیلی زود باید بساط این محاصره را جمع کنید برید
@poyan136927 April 2026Replying to🔻باید دستورالعمل داد به کشتیهای حامل نفت ایران و کشتی های ایرانی در صورت مواجه با هلی برن و توقیف ، موتورکشتی رو به شکل غیرقابل رفع از مدار خارج کنن تا نتونن نفکتش رو براحتی به مقصد دلخواه ببرن
@user170910153614935625327 April 2026Replying toما دقیقا هیچ کاری از دستمون بر نمیاد جز رجز خوندن و فحش دادن از راه دور
@Khossibkhazemi27 April 2026روز اولی که این نفتکشهارو تصرف کرده بود مگه پست نزاشتید این کشتی ها هیچ ربطی با ایران ندارن و آمریکای بدبخت رفته کشتی بدون پرچم گرفته؟خب پس مال ما که نیست بزاره ببره نوش جونش.چون من یادمه کامنت گذاشتم اخبارشو، بهم حمله کردن گفتن نه پرچم ایران نداشته و تو خودتحقیری که میگی مال ایرانه!
@user17574990646127 April 2026Replying toو ما همچنان نظاره گر به غارت رفتن ثروت این مملکت هستیم ... بدون هیچ جوابی... فقط تهدید توخالی ... و سرگرم دیپلماسی بیهوده و آبکی ...خیلی قشنگ هر کاری بخوان میکنن ... ما هم انگار داریم فیلم هندی میبینیم .. واقعا متاسفم واسه مسئولین ...