ابرقدت که ادعای میکرد پلیس جهانی است حالا کارش شده است دزدی دریایی!
@MARajai7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهابرقدت که ادعای میکرد پلیس جهانی است حالا کارش شده است دزدی دریایی!
@Alirezarezaei127 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر این ۴۷ سال، هر جا، تصمیمات با مشورت اخذ شده و وحدت وجود داشته پیروز شده ایم.جنگ یا مذاکره ، هر امر دیگری هم باشد اگر با وحدت باشد پیروزیم است و اگر با دعواهای جناحی باشد منجر به شکست می شود.
@user1772359856257 اردیبهشت 1405در پاسخ بهعدم پاسخ به حمله و مصادره کشتی توسکا نتیجه ش این شد که روز به روز جری تر شن باید مستقیم به امریکا پاسخ کوبنده داد با توقیف کشتی هایی که پرچم امریکا رو ندارن هیچ ضرری به امریکا وارد نمیشه باید به منافع خود امریکا مستقیم حمله کرد ایران این توان روداره و هر قدمی پس بکشیم اونا رو گستاخ تر میکنیم
@Alirezarezaei127 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمحاصره معضل جدی است و تدبیر جدی می خواهد.یک عده بزرگنمایی می کند، یک عده سهل انگاری.باید با رایزنی با چین از او خواست به آمریکا فشار بیاورد.
@ss77777 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالان ما دقیقا منتظر چی هستیم؟چرا کشتی های این دزدای بی شرف رو موشک باران نمیکنیم؟
@pejmaaan7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسوال : آیا دزدی و راهزنی شاخ و دم دارد ؟؟جواب : خبر شاخ و دم ندارد. فقط به یک آمریکا احتیاج دارد !!بچه های انفجاری لگویی معطل چی هستین؟؟ انیمیشن ترامپ یک پا و یک چشم با هیبت دزد دریایی و یک طوطی روی شانه مورد نیازه الان !! 😁🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Yaheidarkarar7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهوااااای🤣🤣🤣🤣 بزرگترین ارتش دنیا به زعم ترامپ داره دزدی دریایی میکنه خیلی زود باید بساط این محاصره را جمع کنید برید
@poyan13697 اردیبهشت 1405در پاسخ به🔻باید دستورالعمل داد به کشتیهای حامل نفت ایران و کشتی های ایرانی در صورت مواجه با هلی برن و توقیف ، موتورکشتی رو به شکل غیرقابل رفع از مدار خارج کنن تا نتونن نفکتش رو براحتی به مقصد دلخواه ببرن
@For_Khamenei7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین نه تنها یک دزدی آشکار بلکه در کنار آن گروگان گیری هم هست.
@user17091015361493562537 اردیبهشت 1405در پاسخ بهما دقیقا هیچ کاری از دستمون بر نمیاد جز رجز خوندن و فحش دادن از راه دور
@Khossibkhazemi7 اردیبهشت 1405روز اولی که این نفتکشهارو تصرف کرده بود مگه پست نزاشتید این کشتی ها هیچ ربطی با ایران ندارن و آمریکای بدبخت رفته کشتی بدون پرچم گرفته؟خب پس مال ما که نیست بزاره ببره نوش جونش.چون من یادمه کامنت گذاشتم اخبارشو، بهم حمله کردن گفتن نه پرچم ایران نداشته و تو خودتحقیری که میگی مال ایرانه!
@user1757499064617 اردیبهشت 1405در پاسخ بهو ما همچنان نظاره گر به غارت رفتن ثروت این مملکت هستیم ... بدون هیچ جوابی... فقط تهدید توخالی ... و سرگرم دیپلماسی بیهوده و آبکی ...خیلی قشنگ هر کاری بخوان میکنن ... ما هم انگار داریم فیلم هندی میبینیم .. واقعا متاسفم واسه مسئولین ...