تنگه هرمز باز شد نت ما نه!!عجیب بود نبود؟!
@akbarjoojeh28 فروردین 1405اصن نفت 200 دلار چه معنی داره؟ چه فایدهای برا ما داره؟در حال حاضر که محاصرهایم اصن نفت صادر نمیکنیم گیریم که نفت صادر کنیم باید مفت بدیمش به چین چون تحریمیم
@erfan_200028 فروردین 1405اگر کسی یه ذره سواد اقتصادی داشته باشه میدونه بیشتر از گران یا ارزان بودن، این عدم ثباته که به اقتصاد هرجایی ضربه میزنه😏
@user17757280332428 فروردین 1405در پاسخ بهبابا بس کنید دیگه. رهبری تصمیم بگیرن تنگه باز شه و .....صلح انجام بشه ، باید همه ساکت شن.
@user17680562166228 فروردین 1405در پاسخ بهترامپ قمارباز انگار خیلی کیفور شده بود قیمت نفت اومد پایین.... باید بهش بگوییم صبر داشته باش داداش😂😂 شب دراز است و قلنبر بیدار... نمیشه ماهیگیری بکنی و خیس نشوی... خودت و شريک هایت را برای نفت ۲۰۰ دلاری آماده کن
@user170910151309877577828 فروردین 1405در پاسخ بهخدمتی که وزارت خارجه خودمان به کاهش قیمت نفت کرد واقعاً برای آمریکا ستودنی است
@al_aghsa28 فروردین 1405در پاسخ بهسطلی های ورشکسته که بیش از چهل روز فقط حرس خوردن نا امیدی و افسردگی کشیدن الان از چند توییت خوک زرد کذاب جشن گرفتن،از براندازی رسیدن به تنگه ،😂خوب بدونید مواضع و حرف های مسئولین این مملکت بر اراجیف خوک زرد ارجهیت دارد،
@Ghasem31328 فروردین 1405در پاسخ بهمن نمیدونم وقتی آمریکا بزرگترین تولیدکننده نفت دنیا است چرا از گرون شدنش ناراحت بشه
@useriraniran28 فروردین 1405در پاسخ بهخدا را شکر نگران قیمت نفت تو دنیا هستید ولی کسی نگران تخم مرغ کیلویی ۲۵۰ تومن نیست . آقای قالیباف سردار با حقوق سرداری در یخچال را بای میکنی خجالت میکشیکارگربیکار چکار کنه .... تا کجا بابای ملت در بیاد میفهمید نمیتونن ادامه بدهند . تا کجا رانت بخورید و دروغ بگید بس میکنید تاکی ؟!این تذهبون
@alimadadi28 فروردین 1405در پاسخ بهما که دادیم خب از قبل میدادید اینهمه آدم از دست نمیدادیم.یکی هم وجود نداره بیاد حرف بزنه منبع موثق الان ترامپه
@user1775150439128 فروردین 1405در پاسخ بهالان نزدیک ۹۴ شده انگار کشتی ها هم از همون مسیر لارک و خط آبی ایران که اعلام کرده دارن رد میشن
@Aranramazani128 فروردین 1405در پاسخ بهپاوه؛ سنگر تسخیرناپذیر مرزداران در شب چهلوهشتم
مرزداران کُرد در پاوه با ثبت رکورد ۴۸ شب حضور مستمر در میدان، بار دیگر ثابت کردند که این شهر همچنان دژ مستحکم امنیت ایران اسلامی است. این بیداری چهلوهشتروزه، پیامی صریح از سوی حافظان امنیت و مردم مخلص منطقه به هرگونه زیادهخواهی دشمنان در مرزهای غربی است.۱۳ MBنمایش گزارش
@Qwertyuiopasd28 فروردین 1405در پاسخ بهجالبه پستی برای کاهش و سقوطش به ۸۰ دلار زده نشد و در زمان افزایش به ۹۱ دلار تازه یاد قیمت نفت افتادن!
@user17724381127728 فروردین 1405در پاسخ بهاز اونجا که آنریکه هم وارد کننده نفت ترش هست هم بزرگترین صادرکننده فرآوردههای نفتی محدوده قیمت ۹۰ تا ۱۰۰ دلار ایده آل ترین قیمت براش هست و چین و اروپا هستن که متضرر میشن
@RasoolSaeedNejad28 فروردین 1405بازار هم فهمید که ترامپ دروغ میگهولی اینجا هنوز یه عده میشینن پای حرفاش و فکر میکنن این پدوفیلی حرفاش اعتبار داره.