خریدار جدید پس از جنگ، ۲ میلیون بشکه نفت از ایران خرید

دو میلیون بشکه نفتی که هند پس هفت سال وقفه از ایران خرید، امروز به بنادر هند رسید.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ بر اساس داده‌های شرکت رهیابی محموله‌های نفتی تانکرترکرز، دو میلیون بشکه نفت خام ایرانی مطابق با معافیت تحریم‌ها به هند رسید.
روز گذشته هم رویترز از لغو ممنوعیت تخلیه محموله‌های دو نفتکش ایرانی به دلیل تحریم‌های آمریکا و عمر بالا خبر داد.
پس از حمله ائتلاف آمریکایی صهیونی به ایران که منجر به افزایش شدید قیمت نفت، آمریکا تحریم نفت شناور ایران را برای مدت سی روز لغو کرد حالا دهلی‌نو از این فرصت برای خرید نفت ایران استفاده می‌کند.
پیش از این، هند یک محموله ۴۴ هزار تنی گاز مایع (LPG) نیز از ایران دریافت کرده است که در تاریخ اول آوریل ۲۰۲۶ در بندر مانگلور پهلو گرفته است. #نفت#تنگه_هرمز#جنگ_رمضان
13:33 - 21 فروردین 1405
اقتصاد
نفت و انرژی




63 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌عباس دوران‌
@user35721 فروردین 1405
بفروش که خووووب میفروشی😉

تصویر نمایه‌ی ‌Omid Jjjjjj‌
@Omid_12345678921 فروردین 1405
در پاسخ به
کسی صدای ما رو می‌شنود ؟ اینترنت وصل کنید ملت پول ندارن بخدا ! انقدر مردم اذیت نکنید سرمایه های مردم نابود شد . این التماس های یه جوان ایرانی برای مسوولین کشور هست ! #اینترنت_را_وصل_کنید

@MimmSad21 فروردین 1405
در پاسخ به
به بهآقا به اعتراضات بعضی تند رو ها و دلواپس ها هییییچ توجه ای نکنیدیک عده ای هستن در هر شرایطی به زمین و زمان معترضن بدون درک سیاسی و درک وضعیتآقا سید تمام توانتون رو بذارین روی شکوفایی اقتصاد ما همه پشت شما هستیم تا آخرین قطره ی خون

@user170909998733795296321 فروردین 1405
در پاسخ به
بفروش که خوب می‌فروشی لطفاً پولش را مستقیماً به حساب تک تک مردم ایران واریز بشه .

@user170910125716496797621 فروردین 1405
در پاسخ به
لبنان فرموش نشه

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@Kazemi140421 فروردین 1405

نیاز شد بازم بگم که تحریم با قدرت رفع میشه نه با مذاکرات احمقانه برجامی امثال ظریف؟

.

@naser9221 فروردین 1405
در پاسخ به
اینترنت را وصل کنید پول نداریم آقازاده نیستیم باید برای یه لقمه نون زحمت بکشیم

تصویر نمایه‌ی ‌امیرحسین‌
@AmiirHm21 فروردین 1405
حالا که ایران موقتا از تحریم ها معاف شده، بهتره پول نفت مستقیم تو حساب دولت برهنه تو حساب واسطه ها و کسایی که تحریم را دور میزدند.

@RangeSapzeparcham21 فروردین 1405
در پاسخ به
این پولها احتمالا صرف بخشی از آسیب که به زیرساختها وارد شد بشود.علاوه بر پل کرج، ده ها پل جاده ای و مسیرهای راه آهن بمباران شده.فرودگاه ها و هواپیماهای مسافربری از بین رفته انددانشگاه ها و مراکز بهداشتی و تحقیقاتی و مدارس آسیب دیده اند.ورزشگاه آزادی و سالن کشتی تخریب شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
@jalaltorabi21 فروردین 1405
در پاسخ به
👏😍

تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
@jalaltorabi21 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
جلال ترابی

@jalaltorabi  •  21 فروردین 1405

خطرات داده بیومتریک در عصر دیجیتال: بدن شما چگونه حریم خصوصی تان را فاش میکند؟

بسیاری از افراد برای پایش و مدیریت وضعیت سلامت خود از ابزارهای دیجیتال نظیر ساعت های هوشمند، دستبندهای ورزشی و انواع اپلیکیشن های سلامت استفاده میکنند. این ابزارها داده هایی مانند ضربان قلب، کیفیت خواب و میزان فعالیت روزانه را ثبت کرده و به کاربران کمک میکنند درک دقیق تری از شرایط جسمی و وضعیت بدنی …
نمایش بیشتر

نمایش گزارش


@user170910088678639782821 فروردین 1405
در پاسخ به
شکر

تصویر نمایه‌ی ‌رستم‌
@RostamDastan21 فروردین 1405
بفرستید حساب بانکی مردم

@user17726497578021 فروردین 1405
در پاسخ به
چه بخشی از کارخانه های نابود شده فولاد و پتروشیمی و البته قطعی اینترنت جبران میشه. دقیق بفرمایید که مخاطبا متوجه بشن پیروزی قاطع حاصل شده...

تصویر نمایه‌ی ‌جان نثار ایران‌
@user17734720997321 فروردین 1405
بهتره هند و پاکستان به آمریکاکه دیگر ابرقدرت جهان نیست و صرفا یک قدرت منطقه ای است گوش نکنند و به فکر تکمیل خط لوله گاز ایران به هند و پاکستان باشندمنافع ملی و امنیت ملی این دو کشور ایجاب میکنه خودشون سرمایه گذاری کنند برای این خط لوله

@RangeSapzeparcham21 فروردین 1405
در پاسخ به
دلم برای مظلومیت جمهوری اسلامی می سوزد.صنعت فولاد که نابود شد پروژه گازرسانیپلهای عظیمی که به نشانه ی ضربه به تمدن ایران مورد هدف قرار گرفتنیروگاه های برقسدهاهمه دستاوردهای و زیرساختهای پس از انقلاب است.اما برای خیلی ها سوال بود که مگر انقلاب برای ما چه کرده؟

@user170910038948107587121 فروردین 1405
در پاسخ به
بچه های فارس شما که دسترسی دارین خواهش میکنم یه سیم کارت سفیدم به من بدین کارم رو هواست هرچقدرم بگین توییت میزنم فعالیت میکنم

@user170910038948107587121 فروردین 1405
در پاسخ به
والا اونی که جاسوس باشه همین الانم اینترنت داره گیر هستم اگر کسی میتونه یه اینترنت سفیدی واسه ما جور کنه

تصویر نمایه‌ی ‌seyedlaw‌
@Seyedlaw21 فروردین 1405
در پاسخ به
حزب فقط حزب خدارهبر فقط سِد مجتبی