29 آبان 1404

تاکسی‌های اینترنتی زیر بار بیمه رانندگان نمی‌روند

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با انتقاد از موضع شرکت های تاکسی اینترنتی گفت: بیمه خویش فرما با حداقل پوشش خدمات و حداکثر نرخ بیمه برای راننده ای که تمام سرمایه مالی و جانی خود را برای امرار معاش به کار گرفته است لطف و دستاوردی نیست.
سلام ، خوش به حال سهامداران اسنپ # ماشین از راننده # استهلاک بالای خودرو # بنزین از جیب راننده (نبود سهمیه بنزین) # اینترنت از جیب راننده # وقت و زمان از راننده # جریمه از جیب راننده # درگیر کردن راننده با مسافر # کمیسیون بالا # تمام کسورات از جیب راننده # عدم حمایت از راننده # فروش لوازم خودرو با قیمت های بالاتر در فروشگاه اسنپ # ولی درآمدهای میلیاردی برای سهامداران اسنپ # و ..... به این میگن برده داری نوین و کسی از مسئولین هم نیست به این اوضاع رسیدگی بکندمن خودم خواستم که همین ها را به اصل ۹۰ بفرستم. ولی درگاهی برای ثبت پیدا نکردم
10:41 - 5 آذر 1404

664 بازدید