سرمایه را به سمت مولد سازی و صنایع و زیر ساخت ها ببرید و دست واسطه ها و دلالان را از اقتصاد کشور کوتاه نمایید.مطالبهشغلهای مولد را جایگزین شغلهای غیرمولد کنید
شغل های مولد را جایگزین شغل های غیر مولد کنید. کشور را طوری مدیریت کنید که عرصه برای دلالان سخت ، و برای تولید کنندگان راحت کند. دلالی و واسطه گری ، دو آفت بزرگ و ویرانگر اقتصاد کشور هستند. صنایع زیرساختی و مزارع تولیدی و کلا تولید کنندگان محصول ، اصل کشور هستند. واسطه ها اقتصادی به جای تولید و رفاه ، ایجاد گرانی و تولید گرانی میکنند . واسطه های فروش محصولات نیز ، از آفت های هدر رفت سرمایه کشور هستند. پس بیاییم طوری ساختار را بچینیم تا بوروکراسی اداری و واسطه ها هر روز کوچک و کوچک تر شوند و برعکس ، بخش تولید کشور ،و اشتغال مولد کشور روز به روز بزرگ و بزرگتر شود. بار تمام شغل های غیر مولد ، بر دوش تولید و بیت المال کشور افتاده است ، که باید این بار را از دوش کشور برداریم. اگر دیدید در کشور و در کوچه خیابان ، کارگاه های تولیدی بزرگ و کوچک در حال افزایش هستند و اشتغال رونق گرفته، این یعنی ،سیاستگذاران کشور مسیر درست را ، در پیش گرفته اند. اما اگر میبینید سهم واسطهها، دلالها، بانکها، بنگاهها و صندوقهای مختلف در اقتصاد کشور پررنگ شده و در مقابل، صنایع و تولید سهم کوچکی از کیک اقتصادی دارند، این نشانه آن است که مسیر سیاستگذاری دولت و مجلس، بهجای تقویت تولید، اشتغال و کارخانهها، بیشتر به سود واسطهگری و فعالیتهای غیرمولد پیش رفته است. شغل های غیر مولد و دلالی و واسطه گری ، بدترین نوع اشتغال هستند و در واقع از عوامل اصلی تضعیف اقتصاد و کشور هستند. هما باید مشغول کارهای اثر بخش با ارزش افزوده بالا باشند نه شغل های دلالی و واسطه گری. از عوامل اصلی گرانی ها ، گران سازی ها و تورم ها ، همین دلالان و واسطه های بزرگ و کوچک هستند. از بدترین های آنها دلالان و واسطه های رانتی هستند که با نفوذ خود در مراکز تصمیم گیر ، اقتصاد کشور را از نفس می اندازند و تورم های چند رقمی را به کردم و کشور تحمیل می کنند. وظیفه اصلی دولت هدایت و ایجاد بستر مناسب ،برای رونق دادن به اشتغال های مولد و افزایش کارخانه های تولیدی است. البته مجلس نیز نقش بسیار کلیدی در این راه دارد. با ایجاد قوانینی ، سمت و سوی اقتصاد را باید به سمتی برد که اشتغال مولد و پایدار ایجاد شود. برای اشتغال زایی باید سرمایه وارد بخش تولید گردد ، که این نیز ،نیازمند ثبات و آرامش سیاسی و اقتصادی است. پس کلیه سران نظام باید در این مورد دست به دست هم دهند . انشالله
شورای سران قوا، مجلس دولت، وزیر کار و دیگر وزرا، کارخانه دارها و سرمایه داران و سیاست گذاران، کلیه مسئولان
0100گزارش از مطالبه