جناب پزشکیان ! چرا به مدیران دولتی که در جنگ در مرخصی و تفریح بودند پاداش بالا 50 میلیونی دادید ولی حتی اضافه کار نیروهای نظامی هم پرداخت نکردید؟؟؟؟؟آن هم در شرایط جنگی !فرق خود را با بنی صدر توضیح بدید لطفا؟؟؟مشت نمونه خروار از شیوه اداره مملکت و اقتصاد توسط شما و کارشناساتون