این نوع پستا بیشترین بازدید و کامنت هارو داره،که نشون دهنده اهمیت و علاقه مردم و دقدقه اونهاس اما باز شما ها نمیفهمید.بیش از صد هزار نفر کارزار وصل اینترنت رو امضا کردن اما شما ها نمیفهمید.هر چی هم میگی،یچی میگن :ما دشمن داریم ما فلان،بابا ولمون کن،باید قبلا به این فکر میکردید.الان منچندوقت ضررکنم
09:35 - 28 دی 1404