13 خرداد 1405

حمله ارتش به مرکز فرماندهی شرارت‌های آمریکا

در پی شرارت‌ها علیه شناورهای تجاری ایرانی در دریای عمان و نقض مقررات تنگه هرمز از سوی ارتش متجاوز آمریکا، نیروی دریایی ارتش، مرکز "فرماندهی و کنترل " این شرارت‌ها، مستقر در یک فروند ناوشکن ارتش تروریستی این کشور را هدف قرار داد.
۷۱۵ KB
مثل اینکه هواپیماهای سوخت رسان برای پشتیبانی جنگنده های آمریکا از اسرائیل بلند شدند..‌. حالا اسرائیل هم موشک باران میشه یا این گزینه فقط برای کشورهای عربی بازه ؟؟؟
22:41 - 13 خرداد 1405

1 بازنشر27 واکنش
15٫4k بازدید