22 اردیبهشت 1405

ی سوال از طرفداران اینترنت آزاد بین الملل

شمایی که ادعا دارید اینترنت باید #اینترنت_آزاد باشه و خواهان اتصال به #اینترنت_بین_الملل هستید تا از اطلاعات و دانش فراوان و بی نهایتش استفاده کنید، این همه مدت که به #اینترنت_بین_الملل و آزاد وصل بودید چیزی یاد نگرفتید که در این وضعیت بتونید امنیت جو اینترنتی که اینقدر بهش محتاج هستید رو تامین کنید…نمایش بیشتر
نتیجه‌اش چیزی جز ضعف در زیرساخت و ناتوانی در مقابله با تهدیدات نخواهد بود. در چنین شرایطی، ساده‌ترین راه برای این افراد «قطع کردن دسترسی مردم» است تا ناتوانی خودشان در تأمین امنیت پایدار و هوشمندانه را پنهان کنند. بنابراین، مشکل از طرفداران #اینترنت آزاد نیست
00:08 - 26 اردیبهشت 1405

1048 بازدید