22 اردیبهشت 1405

ی سوال از طرفداران اینترنت آزاد بین الملل

شمایی که ادعا دارید اینترنت باید #اینترنت_آزاد باشه و خواهان اتصال به #اینترنت_بین_الملل هستید تا از اطلاعات و دانش فراوان و بی نهایتش استفاده کنید، این همه مدت که به #اینترنت_بین_الملل و آزاد وصل بودید چیزی یاد نگرفتید که در این وضعیت بتونید امنیت جو اینترنتی که اینقدر بهش محتاج هستید رو تامین کنید…نمایش بیشتر
باعث شده تا بسیاری از نخبگان تراز اول کشور به حاشیه رانده شوند، خانه‌نشین شوند یا در نهایت مهاجرت کنند. وقتی صندلی‌های تصمیم‌گیری فنی و امنیتی به جای نخبگان، در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که دانش کافی ندارند و صرفاً با اتکا به رانت در جایگاه‌های حساس نشسته‌اند، #اینترنت
00:08 - 26 اردیبهشت 1405

1 واکنش
911 بازدید