با سلام.ما از شما به عنوان نماینده مجلس انتظاری بیشتر و فراتر از بیانیه در خبرگزاری فارس داریم.
@user17091011650190661402 ساعت پیشدر پاسخ بهبا سلام.ما از شما به عنوان نماینده مجلس انتظاری بیشتر و فراتر از بیانیه در خبرگزاری فارس داریم.
@user17091000654407706771 ساعت پیشدر پاسخ بهآمریکا جنایتکار هیچ جوره باج نداده به ایران!اما مذاکره کنندگان ما روغن ریخته ی آمریکا را نذر ایران می کنند تا بگویند آمریکا امتیاز داده...واقعیت این هست که هسته ای می دهیم برود تنگه را دادیم آخر سر اختیار پول خودمان را هم نداریم چه برسد غرامت گرفتن...چرا؟ چون نخواستیم کمامان قوی ادامه دهیم...
@user17091000654407706771 ساعت پیشدر پاسخ بهنمایندگانی که در پستو قایم شدند و امورات مملکت را رها کردند باید پاسخگو باشند نه طلبکار...
@YadAvar51 دقیقه پیشاگر اکثریت نمایندگان وفاقی نیستند که هستند ، قالیباف و پزشکیان را مهار میکردند که آنها نتوانند با تعطیلی مجلس و مدیریت شعام مملکت را به قهقرا ببرند و ننگنامه توافق با آمریکا را امضاء نمایند و رهبری معظم را وادار به بیانیه علیالاصول بنمایند.مجلس شورای اسلامی شده تعطیل که اینا کودتا بکنند !
@IranianCivilisation48 دقیقه پیشدر پاسخ بهبا شعار نمیشه زندگی کرد. همین الان کارشناسا میگن همون موقع برجام اگه بجای بستن همه قراردادها با اروپا ، کمی هم با شرکتهای آمریکایی کار میکردیم ، سگ زرد نمیتونست اینقدر راحت برجام رو پاره کنه. طرف قرارداد حالا اروپا باشه بجای آمریکا دیگه انتحار نیست؟ بخدا مردیم از فشار اقتصادی ، اینقدر چوب لای چرخ …نمایش بیشتر
@Alireza_e36 دقیقه پیشدر پاسخ بهبا تعطیلی مجلس، دولت داره رسما علیه نظام جمهوری اسلامی کودتا می کنه!با شنیدن این خبر اول باید به عقل دولتی ها شک کرد و بعد به نفوذ خائنیناما آنچه مسلمه قوه قضاییه خواب و نهادهای نظارتی شنگول و خجسته