مهمرفقا خیلیا مسخره کردن گفتیم عیبی نداره چرا بی احترامی میکنید ؟من گفتم تا دوشنبه وصل میشه برا خودم گفتم دلیلای خودمو گفتم اصن اگه من نبودم تو اول آخر میخواستی صبر کنی دیگه چرا هر چی فشار روتون رو من خالی میکنید خدایی آدمو پشیمون نکنید مگه بی احترامی کردم بهتون این شکلی می‌کنید #اینترنت
16:42 - 26 فروردین 1405




2 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌Onlyrin‌
@Rinaaa26 فروردین 1405
در پاسخ به
ki gofte doshanbe

@user17686315804626 فروردین 1405
در پاسخ به
بی احترامی برای چی؟ گفتی تا دوشنبه وصل می شه نگفتی کدوم دوشنبه #اینترنت