9 بهمن 1404کاش همه ایرانیها یک بار به آمریکا بروند
«دستهایم بعد از گذشت ۳ ماه از آزادی، هنوز ورم دارند بس که دستبندها را محکم میبستند. به قاضی آمریکایی گفتم: من تخصص رادیولوژی دارم و در آمریکا ۲۰ مرکز پرتونگاری دایر کردم. ۳۰ سال است دارم به مردم شما خدمت میکنم. رفتاری که با من کردید، شایسته نبود...» اینها را مرد جاافتادهای میگوید که ماحصل ۳ دهه…نمایش بیشتر
@AlaysaSobhoBeGharib9 بهمن 1404در پاسخ بهکاربر "سنگ چیان": مسئولانی که زندگی اشرافی دارند، اتفاقا از روحیه مقاومت فراری اند. صبح تا شب از مذاکره میگند. وسط مذاکره، به ما حمله می کنند، اما مسئولان اشرافی و غربگرا باز دست بردار مذاکره نیستند. مسئولانی تا آخر پای انقلاب و رهبر هستند که مثل رجایی ها و رئیسی ها زندگی شون هم سطح بقیه مردم هست.