
Reza D پاسخ داد
@E_Ahmadi25 اردیبهشت 1405ترامپ باز هم در دنیای موازی توان نظامی ایران را کاملاً نابود کرد
رئیسجمهور آمریکا در مصاحبه با فاکسنیوز که بامداد جمعه نسخه کامل آن منتشر شده به بیان دستاوردهایی در قبال ایران پرداخته که هم از سوی مخالفان و هم از سوی منتقدانش مورد تردید قرار گرفته است.
Reza D پاسخ داد
@islamic_republic19 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاگر دروغ نمیگن چرا تصاویر ماهواره ای سانسور شد به دستور مستقیم ترامپ مگه آزادی بیان نیست ؟ توی ایران هرکسی فیلم بفرسته برای اینترنشنال کار انسانیه در حد بین الملل بعد همون شبکه میاد با افتخار میگه تو امارات و بحرین و رژیم تعدادی به علت عکسبرداری و فیلم گرفتن دستگیر شدن !!! ترامپ مگه نگفت هیچ موشکی …نمایش بیشتر
@RezaDa19 اردیبهشت 1405در پاسخ به وچی را با چی مقایسه میکنی. آزادی بیان آمریکا رو داری با اینجا مقایسه میکنی؟
Reza D پاسخ داد
Reza D پاسخ داد
Reza D پاسخ داد
@IranianCivilisation11 فروردین 1405در پاسخ به ووعجب.... همه ماهایی که میریم تو خیابونا شعار ضد اسراییل میدیم هر لحظه بمب رومون میندازن. خودم با خانومم شب موقع برگشتن یک موتوری اراذل اوباش تروریست با میله زدن به کمرم و فرار کردن یک روز بستری بودم ، دکتر گفت اگه به سرت خورده بود در دم مرده بودی.. همه مردم دارن از جونشون مایه میزارن بعد یه عده چون …نمایش بیشتر
@RezaDa12 فروردین 1405در پاسخ به و 3 نفر دیگراگر این جماعت ساده لوح و یک مشت وطن فروش ، با فراخوان پهلوی به خیابان ها نمیرفتند ، و سیگنال سرنگونی نظام را بواسطه شورش داخلی نمیفرستادند ، امروز شاهد این جنگ و ویرانی نبودیمامیدوارم چشمها و دلهای مردم این سرزمین بیدار بشه قبل از اینکه دیر بشه
Reza D پاسخ داد
@DoctorSadegh29 اسفند 1404آیا وقت مجازات پهلوی نرسیده؟مطالبهآیا وقت مجازات پهلوی نرسیده؟
در چند سال اخیر، پسمانده پهلوی موجب خسارات مکرر به کشور و مردم شده است. از لابی و تاثیر در تحریمهای وسیع کشور، تا اقدامات ضد امنیتی، تشکیل گروه های آشوبگر، اقدام به آشوب، دستور به قتل و حملات مسلحانه، همراهی با دشمن متجاوز صهیونیستی و آمریکایی. این اقدامات در مورد هر شهروند داخل کشور، برابر است با صدور حکم محارب و اعدام. چرا برای رضا پهلوی، تا کنون حکم محارب و اعدام جاری نشده؟ در حالی که به نظر اقدام برای حذف این عنصر نامطلوب چندان هم مشکل نیست! لذا تقاضامندم نیروهای امنیتی و قضایی و سیاسی، اقدامات لازم را در جهت مجازات هرچه سریعتر این خائن انجام دهند.
@RezaDa12 فروردین 1405در پاسخ بهاز مسئولین میخواهیم طی اولین بیانیه امام خامنه ای دشمنان در داخل و خارج ایران نباید امنیت داشته باشند. چه این بچه پهلوی ،چه تحلیگران پای ثابت شبکه های ماهواره ای که همسو با رژیم صهیونیستی هستند
این خبر حذف شده است.
@RezaDa12 فروردین 1405در پاسخ به واگر یه مشت وطن فروش به فراخوان پهلوی به خیابان ها نمی رفتن ، امروز شاهد این جنگ و ویرانی نبودیم