تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌امیر مهراد‌
ا

امیر مهراد

@Realamirmehrad
تاریخ پیوستن: دی 1404
@Realamirmehrad5 خرداد 1405
#اینترنت ‼️ گوگل پلی با اینترنت خانگی اسیاتک متصل شد😍 من برم برای اپدیت بعد از ۳ ماه

@Realamirmehrad5 خرداد 1405
#اینترنت اقا یه ذره عجیب نیست؟! دقیقا گذاشتن سر ظهر خبر اتصال نت بیاد و دقیقا یکی ۲ ساعت بعد دیوان عدالت یادش بیوفته شکایت و فلان؟! الانم که خانم استوار در جدیدترین خبر گفت همون ۲۴ ساعت تا اتصال قطعی ترینه. این یا کار امثال کانفیگ فروش هاست یا مستر ر و رفقا. ما که ۳ ماه صبر کردیم این ۱ روز هم روش.

@Realamirmehrad5 خرداد 1405
😡😡😡😡😡😡 🚨🚨🚨 خبر فوق فوری#اینترنت ‼️ در پی شکایاتی از مصوبه تشکیل «ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی کشور»؛ دیوان عدالت اداری دستور توقف اجرای مصوبه بازگشایی اینترنت را صادر کرد/ فارسوبسایت سیتنا از دسترس خارج شد.‎@Saraostovar1380

امیر مهراد بازنشر داد

تصویر نمایه‌ی ‌جیغ مورغ کش‌
@jighe_Moorgh_kesh4 خرداد 1405
mmmبسووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووزدیگه اون پروف و چرت و پرتاتو نمیبینیم😂🤣#اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید #نه_به_اینترنت_طبقاتی

@Realamirmehrad4 خرداد 1405
‼️ فوری/ مصوبه بازگشایی اینترنت بین الملل به وزارت ارتباطات ابلاغ شد🔹 مصوبه ستاد راهبری و ساماندهی فضای مجازی برای بازگشت #اینترنت به وضعیت قبل از دی ماه 1404 دقایقی قبل توسط رئیس جمهور جهت اجرا به وزارت ارتباطات ابلاغ شد.POV: 😍

@Realamirmehrad3 خرداد 1405
تا جایی که یادمه این بابا استاد دانشگاه بود و قبل از ۱۸ و ۱۹ دی، تتی توییتر مردم رو تحریک به کودتا میکرد و الان تحت رصد قوه قضاییه ست، فک کنم اموالشم گرفتن ازش؛ زیاد به حرف این نمیشه استناد کرد، مسئول ها که تا دقیقه نود انگار میکنن اینکه فقط یه استاد دانشگاه بوده.
این آقا چکاره است ؟؟ حرفش معتبر ؟؟ #اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد

@Realamirmehrad2 خرداد 1405
داداش، اگه یادت باشه تو بهمن که فارس رسما گفت وصل میشه، فلانی گفت نه وصل نمیشه. اینا تا دقیقه نود این رو میگن، فعلا باید به روزنامه اعتماد بسنده کرد و این که گفتن تا اواسط یا اواخر خرداد وصل میشه، فک کنم تا جام جهانی مجبورا وصل کنن
هنوز از خبر وصل شدن #اینترنت تا اخر چیزی هفته نگذشته باز این خبر گذاشتن مگه ما مردم مسخره شما هستیم #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد

@Realamirmehrad2 خرداد 1405
#اینترنت اعتماد: این هفته #بازگشایی_اينترنت مصوب می‌شود!🔹 روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «جدال با مافیای فیلترینگ» با اشاره به ستاد ساماندهی فضای مجازی و پشت ‌پرده چالش‌های رفع انسداد #اينترنت، وعده داد که به احتمال بسیار زیاد در این هفته #رفع_انسداد اينترنت مصوب می‌شود./ #سیتنا.

@Realamirmehrad25 اردیبهشت 1405
ابر های سیاه برای سلطان رسیده اند😓

این خبر حذف شده است.


این خبر حذف شده است.


@Realamirmehrad23 اردیبهشت 1405
😳 پشمام واقعا میشه. تا دیشب نهایتا ۳ تا توی فایرفاکس باز میشد الان کامل میاد. یادمه تو بهمن میخواستن وصل کنن و روند بهتری بشه عکس های گوگل لود میشدن.
تصویر نمایه‌ی ‌Buddy Bro‌
Buddy Bro

@user177668327986  •  23 اردیبهشت 1405

من همین الان با نت مودم رفتم گوگل همه عکسا دارن لود میشن بدون مشکل پایین تر هم میره ولی چون سایتا بستن کیفیت عکس کامل لود نمیشنخبریه؟#اینترنت

@Realamirmehrad23 اردیبهشت 1405
😐🤨 رابین؟! ایز دت یو؟؟؟؟؟؟؟#اینترنت

این خبر حذف شده است.


امیر مهراد بازنشر داد

@Realamirmehrad20 اردیبهشت 1405
پیرو صحبت این سایت که لینکش نمیدونم کجاست و چقدر صحت داره. لازم به ذکره ایرانسل و برتینا دوباره دارن بندری میزنن. یادتون باشه تا قبل از اتصال این مدل گوگل، برتینا بندری میزد.
تصویر نمایه‌ی ‌مجلل السلطنه‌
مجلل السلطنه

@user177783512089  •  20 اردیبهشت 1405

این رو از سایت نبض خبر شات کردم . شما چنین چیزی رو باور میکنید ؟ آیا کسی تغییراتی رو که ادعا میکنه لمس کرده ؟

نمایش گزارش


@Realamirmehrad18 اردیبهشت 1405
خوبه خودت میگی ۴۰ سال پیش. یعنی ما از این فرانسه باسن نشور حداقل ۴۰ سال عقبیم. مشتی ۴۰۵ تو موزه ست. همون سمند که خودروی ملی هست رو هم از فولکس واگن پاسات قدیمی برداشتن. ۴۰ روز دیگه هم روش، بالاخره نت وصل میشه راحت میشیم.
تصویر نمایه‌ی ‌یا حیدر 2 🇮🇷🇵🇸‌
یا حیدر 2 🇮🇷🇵🇸

@Yaa_Heydar  •  18 اردیبهشت 1405

آقا خودتحقیر!همون 405 ای که امروز در کشور تولید میشه و شما سوار میشی خودروی لوکس ۴۰ سال پیش فرانسه بوده!و طبیعتا تمام استاندارد های جهانی رو داشته

@Realamirmehrad12 اردیبهشت 1405
ایشالله امید داشته باشیم(الکی) اینا قراره وصل کنن.

این خبر حذف شده است.


امیر مهراد بازنشر داد

@Realamirmehrad11 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بابا گور بابای دیسپورا و سس خرسی و همه باهم، بابا جان اون اینترنت بی صاحاب با اون سرعت مضخرف و همه چیز فیلتر باعث میشد حداقل ۱۰ میلیون ادم از جمله خود من پول دربیاریم، اون بچه تو دهات سیستان بتونه یه چیزی یاد بگیره، امنیت بهونه مسخره ایه خودتونم میدونید با اون سیم کارت سفید و پرو. بحث چیز دیگست

@Realamirmehrad8 اردیبهشت 1405
دیتاسنتر المان مرد؟؟!😳