انفجار‌های کنترل‌شده در شیراز

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از اجرای انفجار‌های کنترل‌شده در ۴۸ ساعت آینده در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جلیل حسنی از انفجارهای کمترل‌شده مهمات عمل نکرده جنگ تحمیلی سوم در شیراز تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: این عملیات برای انهدام مهمات عمل‌نکرده باقی‌مانده از جنگ تحمیلی رژیم‌های جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی در محدوده _شهرداری منطقه دو_ انجام خواهد شد.وی با بیان جزئیات عملیات اظهار کرد: فردا و پس فردا، سه‌شنبه و چهارشنبه چندین مرحله انفجار کنترل‌شده در شهر شیراز و برخی روستا‌های اطراف صورت می‌گیرد.حسنی افزود: این عملیات ها با هدف امحای پرتابه‌ها و گلوله‌های عمل‌نکرده متعلق به رژیم‌های جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی، در محدوده بولوار مدرس و میدان محراب اجرا می‌شود.سرپرست معاونت سیاسی استانداری فارس تصریح کرد: تمامی اقدامات با هماهنگی کامل نیرو‌های نظامی و دستگاه‌های امدادی انجام می‌شود و هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.#انفجار_کنترل_شده#انفجار_مهمات_عمل‌نکرده_جنگ
20:57 - 7 اردیبهشت 1405
نظامی و امنیتی
استان ها
فارس