@user17738617449930 فروردین 1405در پاسخ بهخدا ازتان نگذرد آیا حقوق معلم ها را هم همینقدر افزایش دادهاید یا آنها را زیر فشار تورم سه رقمی با حقوق پانزده تومن تنها گذاشته اید؟ بخدا کاری که شما در نابود کردن معیشت مردم و اختلاف افکنی کردهاید ترامپ و بمب های آمریکا و صهیونیستها نکرد. یک معلم یا پرستار چه گناهی کرده که با پانزده تا بیست تومن
@dooste_khoob30 فروردین 1405در پاسخ بهلطفاً علت افزایش ۷۵ درصدی حقوق اعضای هیئت علمی را توضیح دهید. اگه مشکل، تهیه مسکن برای اساتید جوان حاضر در تهران بود، نمیشد راهحلی صرفا برای تامین مسکن این افراد پیدا کرد؟ یا باید کل اساتید کشور، این همه حقوقشون بالا میرفت؟به عنوان کسی که سالها در دانشگاههای مختلف این کشور تحصیل کردم، نکته تا…نمایش بیشتر
@Serfan30 فروردین 1405در پاسخ به وتجهیز جبهه رسانه توسط دولت در این شرایط الزامی است
.مطالبهتجهیز رسانههای شهرستانی
دولت در این شرایط برای مقابله با هجمههای رسانهای دشمن هر چه سریعتر جبهه رسانه رو در بخش رسانههای شهرستانی بعنوان بازوان صدا و سیما تجهیز مالی و مجهز به ابزار اطلاع رسانی کند. تا جبهه مقاومت و نیروهای مسلح با خیال راحت بتوانند در مقابل حملات نظامی ایستادگی و با قدرت تمام پاسخ استکبار جهانی را بدهند و نگران جبهه داخلی نباشند. بنابراین هر لحظه کوتاهی در این خصوص یعنی امتیاز بیشتر به جنایتکاران و دشمنان خبیث ایران اسلامی پاینده باد ایران
کشور، دولت م مجلس، وزارت فرهنگ و رشاد اسلامی، استانداران کل کشور، مطبوعات، همه رسانه ها
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Mohammadiran30 فروردین 1405حالا کارگر بدبخت که می گم کارگر فکر نکنی کم از هیئت علمی دارن به خدا لیسانسه فوق لیسانسه داریم پای دستگاهامون می ایستند ، اینا سر اینکه حرف و حدیثه که شصت درصد افزایش حقوقه تن و بدنشون می لرزه که تعدیل نشن یه نفر کار پنج نفرو کنه ولی از اونور مشالله سفره برای یه سریا پهنه چرب و چیلیم پهنه
@dooste_khoob30 فروردین 1405در پاسخ بهآیا میدونستید طبق قانون، یک عضو هیئت علمی باید ۴۰ ساعت در هفته، در دانشگاه حاضر باشه؟کسانی که دانشگاه رفتن پاسخ بدن، آیا واقعاً چنین چیزی رو دیدهاند؟آیا این پولی که میگیرند، کاملا حلال است؟
@user17155135199031 فروردین 1405مطالبهدرخواست بررسی افزایش حقوق اعضای هیأت علمی
بدینوسیله کارکنان دانشگاههای کل کشور نسبت به عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهطور مشخص اقدامات منتسب به مقام عالی آن وزارتخانه، انتقاداتی به شرح زیر داریم. شرح موضوع: در ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۴ (در بحبوحه جنگ) اقدام یا تصمیمی از سوی وزارت علوم اتخاذ شده است که بر اساس آن ۷۵ درصد به حقوق اعضا علمی افزوده شده است. این موضوع موجب [آسیب، نقض مقررات، ایجاد اخلال، تضییع حق، تأخیر یا پیامدهای مشخص و قابل اثبات] شده است. تا این لحظه با وجود [مکاتبات قبلی، مراجعات حضوری، ثبت درخواست، ارسال نامه و…] نتیجه مشخصی حاصل نشده و مشکل همچنان برقرار است. مبنای شکایت: با توجه به قوانین و مقررات از جمله [در صورت وجود: آییننامه، قانون مدیریت خدمات کشوری، مقررات آموزشی، حقوق شهروندی، یا بخشنامه مرتبط] موارد فوق میتواند مصداق نقض ضوابط اداری یا عدم اجرای صحیح مقررات باشد. درخواست: خواهشمند است دستور فرمایید موضوع توسط مرجع نظارتی مربوطه مورد بررسی دقیق قرار گرفته و اقدامات لازم در چهارچوب قانون انجام پذیرد. همچنین درخواست دارم نتیجه رسیدگی به صورت مکتوب به اینجانب اعلام شود. با احترام
کشور، مسئولین و کارکنان سازمان ها و ادارات و ...
0100گزارش از مطالبهپیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
0 رأی • نظرسنجی پایان یافته است.فقط ایجادکننده نظرسنجی میتواند لیست رأیدهندگان را ببیند