@Aranramazani11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهوقتی صدای ماموستا قادری فرمان سردار پاکپور شد
بهمن ۱۴۰۱، جوانرود در محاصره دژبانیها نفس میکشید. حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه، قلم برداشت و از سپهبد شهید محمد پاکپور خواست تا این دیوارها را بردارد...نمایش گزارش
@Imdaniyal1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدیگه بی انصافم نباشیم خداییدرسته خودکفایی خوبه ولی خرید اون تام کت ها واقعا لازم و فرصت طلایی بودمحمدرضا اشتباهاتی داشت ولی کارای خوبم کردهمین الان روسیه سوخو ۵۷ بده ما با کله میخریم چون ما سازنده جنگنده نیستیماینجور خبرا دسته خاکستری جامعه رو بی اعتماد میکنهتعصب تو هرچیزی ویرانگره
@Diako_alavi1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتاثیر اف ۱۴ تامکت در مقابله با جنگندههای عراقی و محافظت از آسمان ایران قابل انکار نیست همچنین عملیاتهای هوایی ایران که ابتدای جنگ انجام شد و ۳۰ درصد نیروی هوایی و ۸۰ درصد نیروی دریایی عراق را منهدم کرد، بدون پشتیبانی اف ۱۴ از اف ۵ های بمب افکن امکان پذیر نبود
@Rahman1221 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیک زمانی صاحب نیروی هوایی در لبه تکنولوژی بودیم و الان در حسرت خرید هواپیماهای از رده خارج روسی. در همین فارس مطلب تخصصی در خصوص تامکتهای ایرانی منتشر شده بود و نقش منحصر به فرد آتها در حفاظت از مرزها و منطقه خارک و بنادر جنوب ایران. عملکرد این f14 ها در جنگ عراق شگفت انگیز بود.
@FERDI_BABA1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخودکفایی لازمه ولی تو این جنگ دیدیم بدون داشتن هواپیمای مدرن و پدافند قدرتمند برتری هوایی غیرممکن هست با این حال رزمندگان با جان فشانی در پشت لانچر های موشک و پهپاد و حضور مردم در خیابان ها باعث عقب نشینی دشمن شدن 🇮🇷#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #ایران
@Inghilabi1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاسلام ایران رو از وابستگی تحقیر امیز نجات دادما جزو شش قدرت برتر موشکی دنیا و جزو بهترین قوای پهپادی در جهانیم.با شکار F-35 و MQ-4C Triton کیفیت پدافندی ما هم رو شد ...ما پهپاد شاهد ۱۴۹،کمان۲۲،سیمرغ و آرش و ده ها مدل پهپاد شناسایی و انهدامی هستیمقدرت ما امروزه دیگر شناخته شده است.
@Inghilabi1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبعد سطلی واژه حسرت برای تو صدق میکنه نه برای کسی که بهترین پدافند های دنیا رو به بند کشید🫵
@user1776578202881 اردیبهشت 1405در پاسخ بهانصافا داشته باشید اف ۱۴ چقدر در جنگ تحمیلی ۸ساله به کارمون اومد همچنين اف ۴ و ۵، هنوزم دارین استفاده میکنید به قول خودتون عمر دهی انقلابی میکنید، اگه میخواهید انتقاد کنید از جمهوری اسلامی انتقاد کن چرا امروز نیروی هوایی نداریم، البته جمهوری اسلامی در خیلی از زمینه ها پیشرفت کرده انصافا
@lmnop1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبجای اینکه اصل مطلب رو بچسبید تایید کنیدبرا غر زدن و ابراز یاس وابستگی نداری و... اوستا یید
@Hamid_YT1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچه خوب بود عدم وابستگی درمورد جت جنگنده هم به واقعیت می پیوستبا وجود وابستگی هم بهمون نمیدن
@user17091003811997051981 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخدا وکیلی برای نوشتن اینهمه دروغ خسته نشدید!! به اذعان تمامکارشناسان مظامی دنیا اف ۱۴ تامکت یکی از برنرین جنگنده های نسل خودش بود!! انقدر خوب که دقیقا مثل اف۳۵ فقط ایران و کشور سازنده داشتند!! دقیقا برتری هوایی ایران در زمان جنگ تحمیلی با عراق همین اف ۱۴ بود!! کار این جنگنده نبرد هوایی( داگ فایت)!
@pejmaaan1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاگه بهترین جنگنده ها رو هم داشتیم باز اونها ابزارهای مقابله با این جنگنده ها رو داشتن که به ما نمیدادن.الان تنها نقطه ضعف ما نداشتن سیستمهای پدافندی به تعداد کافی هست تا جلوی هواپیماهای دشمن رو بگیریم.تنها راه پدافند قوی همون راهی هست که در مورد موشک و پهپاد رفتیم و دنیا انگشت به دهن شد.خودکفایی
@Inghilabi1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهما نیروی هوایی هم داشتیم تو داگ فایت حریف رپتور های امریکایی نمیشدیم.حریف اف-۳۵ هم نمیشدیم چون دیر شناسایی میشن ...در ضمن تعداد جنگنده های امریکایی زیاده هر طور حساب کنید شکست میخوردیم.همون پدافندی که باهاش اف-۳۵ رو زدیم تولید انبوه کنیم دشمن در سختی میفته
@Iranehamdel1 اردیبهشت 1405در پاسخ به ودرخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنهامطالبهدرخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سالهای خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفادهها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتیها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمانهای ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس میشود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که میدانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سالها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفیترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری میکنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخصساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردنها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و میدانند و کاری نمیکنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق
پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@banisadr1 اردیبهشت 1405تنها دستاورد این خودکفایی رسیدن از برتری هوایی در جنگ تحمیلی اول به وضعیت تاسف باز نیرو هوایی در جنگ تحمیلی سوم استهمان اف14 هایی که میخواهید به سخره بگیرید اگر نبودند الان باید عربی صحبت میکردید.مطمئنا لعنت بر شاه ولی دلیل نمی شود هر کاری که کرده بد باشد.به جای غرق توهم شدن از گذشته عبرت بگیریم