18 اردیبهشت 1405

۱۸ اردیبهشت؛ سالروز خروج آمریکا از برجام و نماد بدعهدی ذاتی واشنگتن

هشتمین سالروز خروج آمریکا از برجام در حالی فرا میرسد که این رویداد را نه یک استثنا، بلکه قاعده‌ای آشکار از رفتار استکباری کاخ سفید است. از منظر رهبر شهید انقلاب، مشکل واشنگتن با جمهوری اسلامی نه مسئله هسته‌ای یا حقوق بشر، بلکه اصل استقلال و ایستادگی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌هاست.
تصویر نمایه‌ی ‌رحیم حسنیان‌
رحیم حسنیان

@Rahbareshahid  •  18 اردیبهشت 1405

الجزیره: جنگ علیه ایران احتمالاً با عقب‌نشینی امریکا پایان خواهد یافت

رهبران آمریکا پیشرفت‌های تکنولوژیکی ایران را بسیار دست کم گرفته‌اند. تهران از قابلیت‌های مهندسی و ریاضیات در سطح جهانی برخوردار است/ ایران یک پایگاه صنعتی دفاعی داخلی با موشک‌های بالستیک پیشرفته، تولید پهپاد و قابلیت پرتاب مداری داخلی ایجاد کرده است

نمایش گزارش

21:48 - 18 اردیبهشت 1405

8 واکنش
3073 بازدید