25 شهریور 1403
چرا مسئولین جلوی افزایش بی‌رویه اتباع افغان را نمی‌گیرند؟
سوال

چرا مسئولین جلوی افزایش بی‌رویه اتباع افغان را نمی‌گیرند؟

درست است اتباع افغان برادران دینی ما هستند، ولی افزایش بی رویه تبعاتی برای هر ایرانی دارد من جمله کاهش نیروی کار ایرانی و بیکار شدن جوان ایرانی و به دنبال آن پدید آمدن مشکلات اقتصاد عدیده دیگر. افزایش انواع بیماری‌ها به دلیل واکسینه نبودن اکثریت اتباع به خطر افتادن امنیت اجتماعی به دلیل غیرقابل شناسایی بودن اتباع. افزایش مصرف انواع انرژی آب و برق و گاز. عدم توجه و تمرکز کافی بر امکانات رفاهی ایرانیان به دلیل افزایش جمعیت اتباع. بنده شاغل در یکی از مراکز درمانی هستم و طبق آمار بیش از نصف متولدین در ماه افغان هستند واقعا باید تا دیر نشده فکری اندیشید.

اتباع، ورود بی رویه اتباع، واکسینه، مسئولین، امنیت اجتماعی

همزبانان افغان که بروند، یا سوریها می آیند یا از تانزانیا و بنگال و ... اقتصاد ایران بیمار و منکر است (نمونه: بیشترین اسراف بنزین در دنیا). اصلا اگر منابع طبیعی خوزستان نبود، وضع ما از افغانستان بدتر بود، چون افغانها از ما بیشتر کار می کنند. اگر افغانها بروند، اقتصاد ایران فرو می پاشد.
16:55 - 28 شهریور 1403

2 واکنش
251 بازدید