درخواست بازگشایی نمادهای شرکتهای سرمایهگذاری استانی در بورس
همواره یکی از مزیت هایی که در مورد بازار سرمایه( بورس) عنوان می شود نقدشوندگی آن است. این در حالیست که چند سال است نمادهای شرکتهای سرمایهگذاری استانی سهام عدالت در بازار بورس در حالت تعلیق قرار داشته و امکان خرید و فروش آن وجود ندارد. پیش از این قرار بود نمادهای فوق پس از برگزاری مجامع عمومی تا آخر شهریور ماه بازگشایی شوند ولی هنوز خبری از بازگشایی این نمادها نبوده و همچنان پول سهامداران این نمادها بلوکه شده است. از طرفی هیچ کس پیگیر آخرین وضعیت بازگشایی این نمادها نبوده، حرف سهامدارانی که در بازار بورس، این سهام را خریداری نموده اند به جایی نمی رسد. لطفا این مطالبه را منتشر کنید شاید در مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه یا دولت کسی پیدا بشود که این موضوع را پیگیری نموده و حقوق از دست رفته سهامداران مظلوم این نمادها پرداخت شود.
بورس، استانی، سهام عدالت، سهامداران، نمادهای شرکتهای بورس
